recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boks m. hdd hos WAOO gennem SydEnergi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boks m. hdd hos WAOO gennem SydEnergi

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JeppeVid Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Juni-2011
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeppeVid Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boks m. hdd hos WAOO gennem SydEnergi
    Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 22:27
Hej.

Sydenergi har lige gravet fibernet hos mine forældre i sønderjylland. Mine forældre har pt. parabol med viasat, hvor de har en boks der kan optage programmer, også selvom de ser noget andet. Dét har mine forældre meget gavn af, og det vil de derfor gerne fortsætte med at kunne optage.

Dog er det hele ret dyrt, og der er en del at spare ved at gå over til den store pakke WAOO tilbyder gennem SE (sydenergi). Men hvad jeg kan se, så tilbyder den boks de kan få ikke hdd-optagning. Mine forældre vil derfor gerne bare købe sin egen boks, hvor der er mulighed for hdd-optagning.

Mit spørgsmål er så. Er det muligt? Og i så fald, hvilken boks er god at købe?

Har kigget rundt i tidligere tråde, og kan se der er en del tråde med snak om de her bokse og waoo og energiselskaberne, og er egentligt ikke blevet klogere. Så bær over med mig hvis jeg spørger om noget der er svaret på andetsteds.

Med venlig hilsen
jeppe
Til top
cjdanmark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2011
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cjdanmark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 23:32
Link til info om bokse hos Waoo:

http://www.waoo.dk/tv/tv-bokse

Du kan vælge at opgradere til en boks med harddisk, den koster 99 pr måned, så vidt jeg husker, til gengæld sparer du så de 39 de tager i leje for boksen uden harddisk, pris igen så vidt jeg husker - husk at forlange at få den nyeste box!! Den hedder Airties 7310 med HDD.


Til top
cjdanmark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2011
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cjdanmark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 23:40
Kiggede lige på SE siden, ser ud til at priserne er noget anderledes end hos Waoo, virker som om at elselskaberne kører mere og mere sololøb, men det burde vel kunne bestilles hos Waoo til de priser de reklamerer med????

Det virker som om waoo konceptet går mere og mere i opløsning!!!
Til top
Bent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2013 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af JeppeVid JeppeVid skrev:

Hej.

Sydenergi har lige gravet fibernet hos mine forældre i sønderjylland. Mine forældre har pt. parabol med viasat, hvor de har en boks der kan optage programmer, også selvom de ser noget andet. Dét har mine forældre meget gavn af, og det vil de derfor gerne fortsætte med at kunne optage.

Dog er det hele ret dyrt, og der er en del at spare ved at gå over til den store pakke WAOO tilbyder gennem SE (sydenergi). Men hvad jeg kan se, så tilbyder den boks de kan få ikke hdd-optagning. Mine forældre vil derfor gerne bare købe sin egen boks, hvor der er mulighed for hdd-optagning.

Mit spørgsmål er så. Er det muligt? Og i så fald, hvilken boks er god at købe?

Har kigget rundt i tidligere tråde, og kan se der er en del tråde med snak om de her bokse og waoo og energiselskaberne, og er egentligt ikke blevet klogere. Så bær over med mig hvis jeg spørger om noget der er svaret på andetsteds.

Med venlig hilsen
jeppe


hej Jeppe du og dine forældre kan købe en TVbox C(med Hdd eller en der kan sættes en usb hdd på)tvbox c til cabel eller en TVbox CS hvis dine forældre ser tysk TV


http://www.se.dk/privat/bredbaand/tv/tv-uden-boks
Bent Dueholm
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu