recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos og deres "tilbud"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos og deres "tilbud"

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 10:48
micker: Hvis du sammenligner Sonos med HiFi-systemer af tilsvarende (lydmæssig) kvalitet er det vist ikke specielt billigt - snarere tværtimod.
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 17:46
Helt tilfreds med 1'eren, som nu spiller på badeværelset. Hifi klubben på Gl. Kongevej, Frederiksberg, lod mig faktisk vælge mellem 100 kr.s nedslag eller bridgen oveni. Jeg valgte bridgen, da jeg tidligere har brændt en af.

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 18:04
Tipsen, der er ikke andre Hifi systemer med samme streaming muligheder og ligeså mange musiktjenester, med ligeså god software der lyder ligeså godt som en play5 til samme pris.
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af micker micker skrev:

Tipsen, der er ikke andre Hifi systemer med samme streaming muligheder og ligeså mange musiktjenester, med ligeså god software der lyder ligeså godt som en play5 til samme pris.
Det har jeg heller ikke påstået. Men deres systemer er ikke nødvendigvis billige, når man sammenligner med hifi-systemer, hvilket var det du skrev ovenfor.
Derudover kan du også sagtens få bedre lyd med en streaming løsning til billigere penge.

Redigeret af tipsen - 04-November-2013 kl. 21:15
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af kris kris skrev:

Helt tilfreds med 1'eren, som nu spiller på badeværelset. Hifi klubben på Gl. Kongevej, Frederiksberg, lod mig faktisk vælge mellem 100 kr.s nedslag eller bridgen oveni. Jeg valgte bridgen, da jeg tidligere har brændt en af.

/kris


Vi er også enormt glade med play 1 på badeværelset. Kan kun anbefales.
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 21:35
....og jeg har næsten glemt skuffelsen over, at Sonos tydeligvis har opgivet en batterimodel! Da de første rygter og fotos florerede, troede jeg sgu på det.

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af antilles antilles skrev:

 Men nu hvor fona også har fået Sonos, så håber jeg da at se noget ske på prisen. Fona er vist ret sultne for tiden...

jeg har fået oplyst at Fona faktisk sælger sonos for hifi klubben og er derfor ikke en konkurrent, så man skal nok ikke forvente en pris krig der.

jeg har selv hoppet på vognen med sonos og det spiller perfekt. 

mvh
jan b
Mvh Jan B
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 12:34
Nu er det godt nok lidt off-topic, men så længe vi "brokker" os over Sonos har jeg da også lige lidt Wink

Jeg har i længere tid nu overvejet at anskaffe mig Sonos til hjemmet, og efter PLAY:5/3/1 er kommet er det bare blevet endnu lettere at få musik i de "små" rum, så som soveværelse, badeværelse osv... Men det er der lige nu holder mig tilbage er manglen på understøttelse af Google Play Music, som jeg er blevet ret glad for.

Så vidt jeg er informeret er det vist Google's skyld, så jeg går heller ikke ud fra at Bluesound understøtter det?
Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 14:22
for at blive off-topic
Hvordan har du glæde af Google Play Music ?? virker den i Danmark ?
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 14:29
Oprindeligt skrevet af mlm mlm skrev:

for at blive off-topic
Hvordan har du glæde af Google Play Music ?? virker den i Danmark ?

Ja...

Jeg ved ikke om metoden virker mere, men da Google music blev lanceret kunne du via vpn/unblock-us/etc gå ind på deres side og melde dig til. Efterfølgende virker det så overalt, dvs du skal ikke bruge noget for at få adgang til det...

Som sagt, om det stadig kan gøres på den måde mere, det ved jeg ikke. Google har lavet om på hvordan de finder ud af hvor folk kommer fra...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu