recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mystisk pakke modtaget....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mystisk pakke modtaget....

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mystisk pakke modtaget....
    Sendt: 04-November-2013 kl. 19:24
Ja som emnet afslører, så har jeg i dag modtaget en pakke fra Belkin Danmark med noget internet udstyr (en linksys router og usb pen). Problemet er at jeg ikke har bestilt noget som helst. Så er det store spørgsmål jo hvorfor jeg har modtaget pakken? Question

Er der andre som har haft lignende oplevelse og hvad vil være smartest at gøre?

På forhånd tak!
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 19:32
Er der en faktura eller lignende med? Eventuelt kunne du jo ellers kontakte firmaet.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 19:35
Det mystiske er netop at der ikke er noget som helst med... Men jeg tror måske jeg har gennemskuet hvordan det hele hænger sammen.
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 19:36
Godt for dig. Og utrolig informativ tråd btw...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 19:36
Spændende! Lad os høre..
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af urup urup skrev:

Ja som emnet afslører, så har jeg i dag modtaget en pakke fra Belkin Danmark med noget internet udstyr (en linksys router og usb pen). Problemet er at jeg ikke har bestilt noget som helst. Så er det store spørgsmål jo hvorfor jeg har modtaget pakken? Question

Er der andre som har haft lignende oplevelse og hvad vil være smartest at gøre?

På forhånd tak!
Tildels oplevet lidt det samme for nogle måneder siden.
Det var en uventet pakke fra DK-TV/Yousee med nyt modem med router. Det gamle skulle skiftes forbindelse med at antenneforening overføres til Yousee betingelser.
Men der var seddel indeni kasse som forklarede. Wink

Kan det være fra din internet udbyder?

Mvh. JørgenT


Redigeret af JørgenT - 04-November-2013 kl. 19:39
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 19:46
Jeg har fundet ud af det! Smile Julemanden har ikke været for tidligt i gang år. 

Jeg har tilsyneladende vundet en konkurrence på Alt om Datas hjemmeside engang i oktober. Jeg har vist bare ikke fået en mail omkring det*, og så glemte jeg alt om, jeg havde deltaget. 
http://www.altomdata.dk/vinderen-af-netvaerksgrej-er-trukket_4

*) Eller måske har jeg fået den, og så er mailen røget ud sammen med alle de spam mails man får.

Tak for jeres input! Clap Jeg nok var lidt for hurtigt til at lave en tråd. Embarrassed
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 22:56
Urup  til en anden gang - overvej hvilken del af forummet du poster i! - det her har jo absolut INTET med streaming at gøre - den her hører hjemme under "generelt". - her på det sidste synes jeg folk har smidt spm fuldkommen uden at overveje hvor de rent faktisk er henne i forummet.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 23:34
Det kan være han har glemt hvilket forum har var i.Wink
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Urup  til en anden gang - overvej hvilken del af forummet du poster i! - det her har jo absolut INTET med streaming at gøre - den her hører hjemme under "generelt". - her på det sidste synes jeg folk har smidt spm fuldkommen uden at overveje hvor de rent faktisk er henne i forummet.


Undskyld Embarrassed Det beklager jeg.

Er der en metode til at flytte denne tråd over i en mere passende kategori?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 09:11
Den metode har jeg adgang til, og tråden er nu flyttet
Mvh

René
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 18:54
En dag for rigtig mange år siden (længe før internettet) kom fragtmanden med 2 store kasser på størrelse med 2 mellemstore køleskabe...Jeg var ikke hjemme så mine forældre tog bare imod dem.
Det viste sig at de indeholdt 1 skt Cervin Vega højttaler i hver kasse. KT-Radio i Århus var afsender.
Mit navn osv stod som modtager, men jeg havde sandelig ikke bestilt dem.
Havde nogen tid før købt en forstærker hos dem så jeg var opført som kunde.
Ringede til dem, og de kunne godt se at den var galTongue De sagde så at jeg bare kunne beholde dem et stykke tid hvis jeg villeShocked
Det ville jeg sådan set gerne, havde dengang faktisk CV højttalere (U12) i forvejen.
Men de var simpelthen så store at jeg ikke kunne få dem op på værelsetCry
Så de måtte retur, hvilket mine forældre sikkert var glade for.
Ning
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu