recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O´s Les Miserables
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O´s Les Miserables

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&O´s Les Miserables
    Sendt: 13-November-2013 kl. 19:55
Eftersom jeg aldrig vinder noget som helst i konkurrencer + at jeg også fandt ud, at jeg af uransaglige årsager slet ikke må deltage i recordere.dk´s konkurrence om B&O´s særlige udgivelse i Pure Audio af Les Miserables, jamen så var gode råde dyre, for høre musikken i den særligt mixede (eller næsten manglen på samme), det ville jeg  - det skulle ingen stoppe mig i.



Hvad gør man så? - man finder udgivelsen på e-bay, og her havde jeg aldrig handlet før, men det gik nu nemt, og BD-udgivelsen nåede mig fra UK.



Man skal være opmærksom på, at det alene er musik der er på skiven - nul video overhovedet.

Hvordan lyder så udgivelse? Aldeles pragtfuldt - og noget anderledes end jeg er vant til med koncertudgivelser.

Jeg har haft fornøjelsen at overvære Les Miserables i London for nogle få år siden, så jeg har noget og sammenligne med.

Egentlig lyder musik og stemmer som om man sidder nærmere scenen end de sædvanlige tilskuer pladser. Omvendt så er der ikke den sædvanlige dynamik i musikken som der typisk er ved koncerter i DTS-HD Master. Til gengæld er udgivelsen (musik og sang), særdeles kraftfuld - det kan godt løbe koldt ned af ryggen på én.

Stemmer er utroligt nærværende og klare, musikken virker hos mig lidt tilbagetrukket i forhold til stemmerne, og det er jo egentlig om vendt i virkeligheden. Men skøn musik er det jo i sandhed.

Den er den helt rene varer man får her, og det er i sandhed en vidunderlig oplevelse, altså hvis man er til den type at musik.

Så oplevelsen er alene op til kvaliteten af dit lydsystem, for dit TV - det kan du slukke.

Tillykke til Jer der måtte vinde udgivelsen - nyd denSmile  


Redigeret af Hother - 13-November-2013 kl. 20:29
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu