recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 anmeldelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 anmeldelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4 anmeldelse
    Sendt: 17-November-2013 kl. 14:21
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 15:15
1 million solgte enheder ved launch i USA Thumbs Up
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 16:44
Nu venter jeg bare på xbox one kommer ud så jeg kan sige: xbox, start my ps4.

PS: lad venligst være med at gradbøje lydløs i jeres anmeldelse.. enten er den lydløs eller også er den ikke. Man kan ikke være ganske lydløs, man kan være ganske lydsvag.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 22:56
I det mindste kan du sige "playstation start Killzone" :p
Til top
-C5- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1019
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -C5- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 11:00
Jeg havde forud bestilt PS4 sammen med BF4. Men har trykket i land og købt BF4 til PS3. Jeg vil lige se tiden an det første ½ års tid. Mon ikke der vil dukke en række børnesygedomme op som de lige skal have styr på. Desuden er jeg temmelig ligeglad med alt det sharing og sociale medier osv. Jeg vil bare have god grafik og fede spil.
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H
NAS.......Synology DS412
Blu-ray...PS4
Front.....DALI SUITE 2.8
Center....DALI SUITE C0.8
Bag.......DALI SUITE R0.8
Sub.......DALI IKON
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 12:57
Jeg trak også min forudbestilling tilbage. Køber først engang i 2014. Regner dog med Q1. Men for mig, er både XBONE og PS4 på tale igen. Jeg følger udviklingen henover julen, og ser hvilken retning de to udvikler sig i. Regner med, at det er lettere at tage en beslutning, når vi når til februar/marts. Og der er det nok også muligt at skaffe en, uden at levere sin ene nyre.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 12:53
Jeg havde udtrykt min store begejstring for PS4, men ville vente med at bestille for at se tiden an.

Men så gav kæresten mig en i julegave, og den har været tændt lige siden, så børnesyge eller ej, så kører det bare Thumbs Up
          
Til top
CoBlockOut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-August-2014
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoBlockOut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2014 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

1 million solgte enheder ved launch i USA Thumbs Up

Hehe ClapClapClapClapClapClapClap
Peter - coBlockOut
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2014 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Jeg havde udtrykt min store begejstring for PS4, men ville vente med at bestille for at se tiden an.

Men så gav kæresten mig en i julegave, og den har været tændt lige siden, så børnesyge eller ej, så kører det bare Thumbs Up
hmm.. det har da ikke være jul endnu
Mvh

René
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2014 kl. 12:43
Meget gammel tråd....
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
-C5- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1019
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -C5- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2014 kl. 12:45
Jeg har til gengæld forventning om at få en PS4 i julegave... altså i år 2014 :-)
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H
NAS.......Synology DS412
Blu-ray...PS4
Front.....DALI SUITE 2.8
Center....DALI SUITE C0.8
Bag.......DALI SUITE R0.8
Sub.......DALI IKON
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2014 kl. 14:50
duh ja.. øjnene er det første man bliver blind på
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu