recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - viasat skod boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

viasat skod boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: viasat skod boks
    Sendt: 22-November-2013 kl. 08:59
Hej, jeg har fået en af viasats nye bokse , før i tiden har jeg brugt en vantage 7100s boks hvor både canal digital og viasats kort kunne sidde i samtidigt, men den kan jeg ikke længere bruge da jeg har fået et af viasats nyere nds3 kort, jeg oplever med den nye boks (og også deres gamle pace) nogen gange der kommer nogle "lodrette striber" ikke sådan helt tydelige men ligesom nærmest skygger i form af striber hvis man har en ensfarvet lys baggrund ses det tydeligt, det er røv irreterende, er der nogen der oplever det samme??? (det er kun med deres lorte bokse, da jeg brugte vantagen var der ingen problemer.

en anden ting som er for åndssvag, man skal sætte boksen til enten 720p eller 1080i, men det er jo forskelligt hvad hd kanalerne sender i , tv2hd sender i 720p 3+ i 1080i, så burde boksen altså skifte alt efter hvilken kanal man ser for at undgå unødvendig skalering.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu