recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > Xbox One
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbone kinect test!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbone kinect test!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xbone kinect test!!
    Sendt: 22-November-2013 kl. 18:35

Hvad siger i til det? - en gimmick eller noget som i faktisk vil benytte i lang tid fremover (kommende ejere af Xbone)

Jeg synes nu ikke det er noget som sælger konsollen.. tværtimod. Det er sørgeligt MS ejer Killer Instinct serien for det er reelt den eneste grund til jeg holder  øje med Xbone.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 14:09
Jeg har ikke prøvet Xbones talegenkendelse, men har prøvet den på Playstation - og jeg orker altså ikke at sidde og tale til min konsol.

Det fungerer faktisk glimrende på PS4 - selv om udbuddet af kommandoer er stærkt begrænset.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu