recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: PS3 HVID / GOPRO HERO3 BLACK / IPAD2 16GB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: PS3 HVID / GOPRO HERO3 BLACK / IPAD2 16GB

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
timzor Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér timzor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2013 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af Oil2bias Oil2bias skrev:

Hej

Hvis du sælger Timzor din PS3 for kr 750,- køber jeg dine 2 controllere for kr 250,-

Problem løst :-)

Mvh OP


Det er en aftale for mig!!!
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2013 kl. 19:26
1500 kr for gopro pp
Til top
timzor Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér timzor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 07:16
sig mig, hvad er der galt her? Jeg sender adskillige beskeder til dig, men du svarer ikke. Vil du sælge eller ej, hvis IKKE du svarer snart, så tager jeg det som om, at du IKKE vil sælge!!Angry
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 10:27
Hallo !

24 timer - er det hvad der skal til før at folk på det forum her går fuldstændig amok.

slap dog lige af. 

vi er da faktisk nogen der har et liv udenfor det forum her. 

Timzor du kan få den for 800 (hvis jeg skal splitte op)  afhentet når det passer dig  er hjemme de næste par dage.


så ryger controllerne til Forza sammen med Ipad'en 


Til top
timzor Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér timzor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af TiXe TiXe skrev:

Hallo !

24 timer - er det hvad der skal til før at folk på det forum her går fuldstændig amok.

slap dog lige af. 

vi er da faktisk nogen der har et liv udenfor det forum her. 

Timzor du kan få den for 800 (hvis jeg skal splitte op)  afhentet når det passer dig  er hjemme de næste par dage.


så ryger controllerne til Forza sammen med Ipad'en 



HALLO!!!
 

SOm jeg har skrevet i et par beskeder til dig, så er det ok, men hvor kan jeg hente den henne? 
Til top
timzor Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér timzor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 14:21
Skal bruge den som gave i morgen, så kom frisk
Til top
Oil2bias Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oil2bias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 19:35
Også er der pludselig en anden der slet ikke har budt på Controllerne som skal have dem??!?!

Tror bare jeg smutter!

OP
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 08:49
Oil2bias. du blev ikke overset. der var bare budt på dem på PB inden du skrev. Både fra Forza og så også Timzor som havde skrevet at han gerne ville have dem alligevel sammen med playstationen :) 

beklager hvis du følte dig usynlig. 


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu