recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mens vi venter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMens vi venter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rapideye Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Emne: Mens vi venter
    Sendt: 05-Juli-2004 kl. 11:58

Mens vi venter på de nye 160 Gb DVD Recordere , de fleste nok JVC DR-MH30, og så er vi nok nogle få, der venter på Panasonic DMR-E95. Så er her et tip til hvad ventetiden kan bruges til.

 

Hvis man er ejer af en computer der er blevet lidt træt og trist at se på, og som måske trænger til at blive peppet lidt op, så den kan klare de krævende video-redigerings programmer. Så fat mod og find værktøjet frem, her et link der nok kan beskæftige en, et par timer, eller dage:

 

http://www.tweakup.dk/article/385/dk/

 

NEC er kommet med en dual layer DVD brænder, til en pris på ca. 650 Kr. Så hvis det ikke var fordi at det er ulovligt at kopiere DVD film med Copyright, så ville det teoretisk være lidt nemmere at foretage en sådan kopiering med denne brænder.

 

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=750606

 

I øvrigt synes jeg det er imponerende at GodPris kan levere så mange JVC DR-MH30, idet nogle forretninger også venter på denne maskine. De er nok ikke særligt tilfredse med at en net butik løber med hele kvoten til Danmark.

Ikke fordi det er en net butik, jeg handler der selv meget, og har sparet (og brugt) mange penge på diverse pris guider såsom EDBpriser.

 

Da jeg havde bestemt mig for at det skulle være Panasonic DMR-E95, var prisen hos God Pris på det tidspunkt 11.000 Kr. og bestilte den derfor hos TECHNIKdirekt  til 7.500 Kr.

 

Er der ikke en der går med en lille politikker i maven, og har lyst til at starte RECORDER partiet.

Program: Moms fritagelse på DVD Recordere, ingen afgift på Medier, og så alt det sædvanlige.

 

Så jeg håber at det begynder at se lysere ud for os alle sammen, selv vejret skulle blive bedre.

 

Recordere til ALLE !!

 

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2004 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af Rapideye Rapideye skrev:


Hvis man er ejer af en computer der er blevet lidt træt og trist at se på, og som måske trænger til at blive peppet lidt op, så den kan klare de krævende video-redigerings programmer. Så fat mod og find værktøjet frem, her et link der nok kan beskæftige en, et par timer, eller dage:
 

http://www.tweakup.dk/article/385/dk/

 



N I C E
Til top
Morten B Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2004 kl. 23:28

Cool projekt du har kastet dig ud i der...



Redigeret af Morten B
Til top
Rapideye Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2004 kl. 22:08

Nu begynder det hele at se meget lysere ud.

Jeg har lige modtaget en mail fra det tyske firmaTECHNIKdirekt, at de idag har afsendt en Panasonic DMR-E95 med kurs mod DK.

Når den nu kan leveres i tyskland, kan det vel kun dreje sig om dage, før den, og JVC 160 Gb modellerne lander herhjemme.

Så nu gør det knap så meget, at vejret ikke lever op til den lovede forbedring. Der bliver nu god tid til at lege med det nye vidunder, forhåbentligt allerede i weekenden.

Værktøjet er allerede lagt væk, og case modding'en udsat på ubestemt tid.

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu