recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 Link / Remote Play via PS Vita
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 Link / Remote Play via PS Vita

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4 Link / Remote Play via PS Vita
    Sendt: 05-December-2013 kl. 18:46
Er der nogen, der har fået Remote Play fra en PS Vita til en PS4 til at virke over Internettet?

Det virker fint, når jeg er koblet op på samme net (mit lokale net), men når jeg forsøger at koble op via min mobil-telefon (for at simulere, at jeg er "ude i verden"), så tænder min PS4 fint, men står så med skærmen "Press <PlayStation> button to connect" (eller noget i den stil), og min PS Vita timer så ud.

Hvis jeg så trykker på <PlayStation>-knappen på min DualShock4, så logger jeg ind lokalt, og hvis jeg så forsøger igen på min PS Vita at connecte, så fungerer det fint, og jeg kan køre den remote via min mobil-tlf's InterNet-forbindelse.

Men det ser ud som om, at PS4 ikke kan komme forbi "Press <PlayStation> button" uden hjælp, og det er vel ligesom ikke meningen, at PS4'eren skal stå tændt hele tiden mens man er på ferie, for at man kan spille lidt på den fra Frankrig, vel? :-)
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Olfred Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2014 kl. 20:18
Har du din PS4 helt slukket eller i stand-by?

Tror kun det virker i stand-by når du ikke er hjemme. (Har læst en del om det, da jeg overvejer at købe en VITA til formålet).

Hvordan virker det eller? Er skærmen til at spille på? Eks. FIFA eller COD eller er den for lille til at kunne konkurrere online med andre?

/Sundbis


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu