recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 8000 Fejl - lyser orange/gul
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 8000 Fejl - lyser orange/gul

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tjens09 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-December-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tjens09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beolab 8000 Fejl - lyser orange/gul
    Sendt: 06-December-2013 kl. 20:46
Hej allesammen,

Jeg har et par gode gamle Beolab 8000, hvor den ene desværre er er blevet stille.
Højttaleren lyser nu orange i standby funktion, hvor den burde lyse rød. 
Den lyser orange selvom der kun er sat strøm til og intet andet.
Hvis jeg sætter den til anlægget og tænder for musikken skifter lyset til grøn, som normalt, men der kommer ingen lyd. 

Nogen derude med en idé om hvad det kan skyldes?


Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 22:24
Sidder der ikke en omskifterknap, alt efter inputmode? Kan måske være det, og ikke en defekt.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Tjens09 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-December-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tjens09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 22:29
Jeg har forsøgt alle inputmodes osv, men ingen effekt. Den fortsætter med at lyse orange i standby og der kommer ingen lyd ved tilslutning.
Til top
Brandit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2011
Sted: MidtJylland
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brandit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 15:18
Nu kan det ikke ses, hvor du bor, men:

Besøg www.beoworld.org. Kig forum igennem, led efter DILLEN. Send ham en personlig email. Han bor omkring Brønshøj og er en landets bedste repper indenfor B&O vintage.



Til top
Mikkelmm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2014
Sted: Nice
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkelmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 06:35
Hej står med sammen problem, i en af mine højtaler, så ville høre om du fandt ud af hvad problemet var ? mvh. Mikkel
Til top
Mr. Bang & Olufsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Maj-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Bang & Olufsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2014 kl. 17:37
Det er et sikkerhedskredsløb, der slår tilhvisdet kan mærke en defekt i højttaleren. Mit bud er at forstærkeren er blevet overbelastet og skal skiftes. Kontakt din lokale forhandler og hør hvad de siger...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu