recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktiver HbbTV på Samsung TV, hvad gør jeg forkert
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aktiver HbbTV på Samsung TV, hvad gør jeg forkert

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Aktiver HbbTV på Samsung TV, hvad gør jeg forkert
    Sendt: 11-December-2013 kl. 10:47
På side 161 i manualen til mit F7005 TV står der, at jeg for at aktivere HbbTV skal gå ind i menuen System>Datatjeneste og markere Aktiver,  men punktet Datatjeneste findes slet ikke. Hvad gør jeg forkert?
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
zaule Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-September-2007
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zaule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 10:24
Hej, 

Jeg har samme problem - ved godt det er en gammel tråd - men har du fundet ud af det? :)



/zaule
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 11:49
HbbTv virker endnu ikke på Samsungs F-serie. Det skulle komme i denne måned, men lad være med at holde vejret...
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

HbbTv virker endnu ikke på Samsungs F-serie. Det skulle komme i denne måned, men lad være med at holde vejret...


Nemlig. Samsung havde lovet at det ville komme ultimo juli/primo august, men nu har vi altså medio august, så Samsung har et troværdighedsproblem.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 15:30
Det nu ikke meget bedre på h8005. Det virker, men dog kun en gang i mellem. Jeg kan ikke altid få den røde knap frem man skal trykke på, og der står bare noget med at "tjenesten ikke er tilgængelig". Nogle gange virker det efter tv'et har været tændt i en time, andre gange lige fra det bliver tændt og de fleste gange virker det slet ikke. Det er ligemeget hvilken en af DR kanalerne jeg er slået over på.

De kunne godt lige tage at få styr på det.
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 21:07
På min 7505 står det samme i manualen, men praxis kom der en HBB app og efter installation,
var det slået til og virker upåklageligt.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

På min 7505 står det samme i manualen, men praxis kom der en HBB app og efter installation,
var det slået til og virker upåklageligt.


Hvilken årgang er dit TV og hvornår kom den app?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 11:28
På mit HU7505 (dvs. 2014 udgave købt i maj 2014) skulle jeg både installere Samsungs HBB-tv app som jeg fandt i Samsungs app store og opdatere firmware på tv'et. Firmwaren og appen kom i starten af juni lige inden vm i fodbold (det er sådan jeg husker det).
Først efter installation af firmwaren blev menupunktet 'datatjeneste' synligt.




< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 14:02
Jeg bliver sgu mere og mere glad for, at jeg forærede mit 46F7005 til min mor og købte et 50W805B.
På sidstnævnte virkede HbbTV fra dag et, ja faktisk virker HbbTV på mit gamle 40HX755.

Samsung....*suk*...hvornår lærer I det? Man tager ikke røven på kunderne og slipper af sted med det.

Redigeret af Thomas Jensen - 18-August-2014 kl. 14:03
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu