recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4: Guide til billige spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4: Guide til billige spil

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 14:08
Den bliver vel også billigere på EU PSN? Men ja, selvfølgelig er det stadig lidt dyrere end i US, men jeg tror ikke jeg gider går igennem Amazon og adresse-ændring igen for at få PSN penge...


Jeg regner med at købe Ground Zeros digitalt og det andet normal (medmindre digital prisen er den samme el. billigere), men tror du, at ens unlocks følger med selvom man først tager den digitale og så den fysiske udgave? Det går jeg ud fra...


Redigeret af amorbavian - 26-Februar-2014 kl. 14:12

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 14:25
Jeg har læst mig til at de ting man låser op for til motherbase skulle fortsætte over sådan så man har en lille fordel når man starter. Altså spillet skulle vidst have lidt samme element, i forhold til base-halløj og missioner hvor man sender folk ud for at udføre, som Peace Walker.
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2014 kl. 05:32
US PSN Thief & Tomb Raider til 29.99$ = ca 165kr

Tilbuddet slutter torsdag ;)
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
PHN2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PHN2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2014 kl. 08:10
Lytter lige med her...
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2014 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af Glenn-Haderslev Glenn-Haderslev skrev:

US PSN Thief & Tomb Raider til 29.99$ = ca 165kr

Tilbuddet slutter torsdag ;)
Det var dælme godt nok billigt :P
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2014 kl. 15:16
Hvordan dælen bestiller du de PSN Gift cards på Amazon? Jeg opretter mig ved Amazon.com med min amerikanske "identitet" med amerikansk adresse - brugt til oprettelse af US iTunes. Får lov at betale, men ordren ryger på hold og modtager så en mail, hvor de beder om fax med kopi af kreditkort og telefonnummer til min bankforbindelse.
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2014 kl. 17:28
Jeg plejer og bruge denne side du vil modtage koden i din profil indbox ;)

http://www.offgamers.com/buy/playstationnetworkcard.html
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 07:57
Takker, det var jo lige til at gå til.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af Glenn-Haderslev Glenn-Haderslev skrev:

US PSN Thief & Tomb Raider til 29.99$ = ca 165kr

Tilbuddet slutter torsdag ;)




fffffffuuuuuuuu ok. Har jo reelt set ikke brug for de 2 spil, men ca. 300kr for hende banditten og ham tyven er dælme ikke at sige til. Der kommer jo til at gå langt tid før priserne rammer det niveau i DK.

Så må jeg vidst hellere komme i gang med FFX til vita.. og Rayman til PS4.. og RE6 til PS3
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af Bhund Bhund skrev:

Hvordan dælen bestiller du de PSN Gift cards på Amazon? Jeg opretter mig ved Amazon.com med min amerikanske "identitet" med amerikansk adresse - brugt til oprettelse af US iTunes. Får lov at betale, men ordren ryger på hold og modtager så en mail, hvor de beder om fax med kopi af kreditkort og telefonnummer til min bankforbindelse.

jeg har lige brugt min shopUSA adresse, virkede fint. :)

**EDIT**

Også har jeg købt begge spil. 


Redigeret af SteffenD89 - 27-Marts-2014 kl. 19:27
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 13:23
Til de som bruger PSN US til køb af spil, har nogen af jer købt tv-serier og fået det til at virke?
 
Købte sæson 5 af Walking Dead i går i håb om det ville køre lige så smertfrit som med spil. Men får beskeden "This content cannot be selected.." når jeg trykker watch.
 
Skal jeg ud i noget unlocator for at få det til at spille eller er der lettere løsninger. 
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joensson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2014 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg kan heller ikke oprette mit visakort til betaling i US storen, men det er fordi at både mit navn og min adresse indeholder æøå (især navnet er nok et problem) og man skal jo identificere kortejer med præcise navn, så vidt jeg ved. 

Jeg har ø i mit efternavn og dermed også på mit visa-kort og på mit mastercard og jeg har aldrig haft problemer ved at erstatte ø med 'oe' i amerikanske- og britiske e-shops - så selvom de skriver at det skal passe med det der står på kreditkortet så plejer det at fungere bare at udskifte specialtegnene :)

Det samme med adressen - hvis det endelig er at det er noget der skal sendes fysisk er det trods alt langt bedre at der står oe på labelen end at der står et spørgsmålstegn der vender på hovedet fordi deres tegnsæt ikke kan printe et ø - chancen for at pakken når frem til dig er i hvert fald større ;-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu