recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > Xbox One
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBOX one fifa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBOX one fifa

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
k.per Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-December-2013
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér k.per Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: XBOX one fifa
    Sendt: 31-December-2013 kl. 11:25
Ups. min første tråd landede vist forkertShocked
Hej,
Jeg faldt lige over en diskussion i et andet forum mht. XBOX one FIFA 14 bundle og da det hidser mig gevaldigt op, når danskerne ikke kan købe ind på samme vilkår som andre i europa (Angry), har jeg besluttet at dele mine oplysninger med alle som måske interesse sig for det her.

Jeg fandt Xboxen med fifa i tyskland. Jeg modtog xboxen 3 dage efter jeg bestilte og er kanon glad for det. Forretningen var ringe oversat, men der var en venlig dansker, som sågar ringede mig op. Jeg betalte 4179,- DKK ( plus 69,-DKK for leveringen). Må man sætte links ind i tråden her eller er det ikke ønsket?
Godt nytår til alle gamer her

 

Redigeret af k.per - 31-December-2013 kl. 11:40
Til top
meo1970 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meo1970 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 16:40

Jeg har også købt Xbox one bundle med FIFA 14.
Købt på Microsoft's tyske hjemmeside.
Pris ca. kr. 4.350 inkl. (fri) fragt og ekstra controller.

Bestilt i lørdags - skulle ankomme på torsdag

Til top
k.per Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-December-2013
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér k.per Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 09:20
Til top
k.per Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-December-2013
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér k.per Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 09:24
Hej,
jeg har det ikke så godt med tysk/engelsk og er dermed ret glad for at den her side er (nogenlunde) dansk. De har også danske ansatte som er på pinden. Jeg betalte 4248,- DKK med fragt.
http://www.alternate.dk/Microsoft/Xbox_One_FIFA_Bundle_500GB/html/product/1108878/?

Er der nogen her som kender en forretning som har playstation 4 på lager i europa?

Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af k.per k.per skrev:

Hej,
jeg har det ikke så godt med tysk/engelsk og er dermed ret glad for at den her side er (nogenlunde) dansk. De har også danske ansatte som er på pinden. Jeg betalte 4248,- DKK med fragt.
http://www.alternate.dk/Microsoft/Xbox_One_FIFA_Bundle_500GB/html/product/1108878/?

Er der nogen her som kender en forretning som har playstation 4 på lager i europa?

Skriver elgiganten ikke at de får dem hjem her fra d. 3/1? De tager så en merpris i forhold til den normale pris, lige som de gjorde tidligere med deres "bundle"..
Ellers fik jeg min i Sony Center butikken i Esbjerg, hvor de fik en sending hjem lige før jul. Der er nok ikke de store chancer for at der stadig er nogen, men ellers ville jeg da ringe rundt og spørge. Jeg kan dog ikke læse ud fra din tråd om du er på jagt efter en fra det store udland til en billigere penge måske?
Til top
k.per Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-December-2013
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér k.per Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 10:34
Tak - jeg er (næsten) ligeglad med hvor playstation4 kommer fra. Jeg ville bare gerne ha´fat i den med det samme. Alternate.dk har også ventetid. Selvfølgelig siger jeg ikke nej til det store udland til en billigere penge...Problemet er det nogengange med sprogetConfused

Redigeret af k.per - 02-Januar-2014 kl. 11:14
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu