recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 opdateringsfejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 opdateringsfejl

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alexander29 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2014
Sted: Ørum
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alexander29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4 opdateringsfejl
    Sendt: 03-Januar-2014 kl. 18:59
Jeg har været så heldig at få en PS4 men jeg kan ikke opdatere software.

Jeg når næsten altid at blive færdig men så melder den fejl, og jeg skal starte forfra.
Det er noget med en version 1.51 eller noget i den retning den vil opdatere til.

Andre der oplever dette. Det er uanset om det er wifi eller fast forbindelse.Angry
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 20:43
Hent den fra Sonys hjemmeside og læg den på en usb-nøgle i stedet. Har hørt en del problemer med at opdatere til 1.51 over nettet.
Til top
Alexander29 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2014
Sted: Ørum
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alexander29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 20:50
Tak, det vil jeg gøre😏
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu