recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beosound essence
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beosound essence

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joeperry Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-April-2013
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeperry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beosound essence
    Sendt: 08-Januar-2014 kl. 09:07
Hejsa. Har set på nettet der snart udkommer en ny Remote fra B&O ved navn beosound essence.
Nogen der har noget specifik vide. Om hvad det lige er denne Remote kan?
De fremstiller det som om man ved ét tryk kan tænde slukke skifte musik og lydstyrke, men jeg kan ikke selv se hvad forskellen er fra dét til eksempelvis et tryk på cd knappen på en beo 4?! Ligeledes er beosound essence ude. Display hvilket jeg kunne forestille mig ville være at foretrække så man visuelt også kune bladre gennem album covers/kunstnere ala på beosound 5skærmen istedet for at bladre i blinde?!?
-håber nogen har lidt Info da min nysgerrighed er vakt, men endnu ikke heeelt kan se hvad fordelen ved denne Remote er?

Kh
Torben
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af joeperry joeperry skrev:

Hejsa. Har set på nettet der snart udkommer en ny Remote fra B&O ved navn beosound essence.
Nogen der har noget specifik vide. Om hvad det lige er denne Remote kan?
De fremstiller det som om man ved ét tryk kan tænde slukke skifte musik og lydstyrke, men jeg kan ikke selv se hvad forskellen er fra dét til eksempelvis et tryk på cd knappen på en beo 4?! Ligeledes er beosound essence ude. Display hvilket jeg kunne forestille mig ville være at foretrække så man visuelt også kune bladre gennem album covers/kunstnere ala på beosound 5skærmen istedet for at bladre i blinde?!?
-håber nogen har lidt Info da min nysgerrighed er vakt, men endnu ikke heeelt kan se hvad fordelen ved denne Remote er?

Kh
Torben

Jeg er også nysgerrig - det lyder som liiige en tand for meget marketings-hype at sige "ét tryk", medmindre fjernbetjeningen kan gætte sig til om man vil skifte musik eller lydstyrke, så må der nødvendigvis være mere i det end "et tryk". Jeg vil endda stille spørgsmålstegn ved om det så skal opfattes som én KNAP, der er vist fire forskellige funktioner på den, så hvis det er én knap, så har den minimum fire trykfølsomme områder, og så er det en tilsnigelse at kalde det én knap. Så ja jeg vil også gerne vide hvad det revolutionerende er, i forhold til andre fjernbetjeninger med få knapper.

Men marketing eller ej, så kan systemet jo sagtens være smart, det anfægter jeg slet ikke.
Til top
joeperry Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-April-2013
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeperry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 12:50
Præcis, og er remoten tiltænkt som værende funktionel til "kun" musik eller også b&o's tv/dvd produkter?
Til top
noxity Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-April-2011
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noxity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:39
Det skal ses som et produkt der kan erstatte deres Playmaker.
Det er altså primært ment som et produkt til folk som endnu ikke har noget B&O.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu