recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synic ind på Iphone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synic ind på Iphone

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Synic ind på Iphone
    Sendt: 16-Januar-2014 kl. 14:44
Jeg prøvede Synic af end 4 dage med prøveperiode, så besluttede jeg mig for at køber den og gik ind via app'sen og købte Europa, jeg fik en kvittering at Apple, men min apps talte stadig ned (max 7 dage) og jeg tænkte at den virker nok stadig når den løber ud, men nej nu er den løbet ud og virker ikke. Jeg skulle formentlig af afinstalleret prøveversionen og installeret Europa, det gjorde jeg ikke, og hvis jeg går ind i Appstore og køber det igen kommer jeg vel til at betale det igen så hvad gør jeg ?
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2014 kl. 16:52
Du kan roligt slette og hente din app igen. Du ejer app'en til evig tid (dog ikke nødvendigvis fremtidige, større opdateringer), såfremt den er at finde i app store. Dit køb bliver husket af app store.
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2014 kl. 19:50
Super, det prøver jeg. Nu kender jeg ikke så meget til de her Apps køb, når jeg nu har købt den her gps apps, kan jeg så installere den på flere enheder på min Apple Id, eksempelvis min IPad ?
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2014 kl. 20:21
I langt de fleste tilfælde kan du installere dine købte apps på både ipad og iphone/ipod.

Så vidt jeg er orienteret, kan købte apps installeres på 10 enheder pr apple konto.
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 08:58
Nå nu fik jeg det da installeret, men jeg fik også en ny kvittering, så jeg ringede til Apple, og der var en flink mand der hjalp mig så jeg får pengene tilbage for den ene.
Tak for hjælpen
Til top
Jack02 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Januar-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jack02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 06:09
Det er dog en Ground Zero forstærker... Den cutter ikke lyden. Den burde at få nok strøm, men hvis du vil være sikker, så har du sikkert en elektriker ven som hurtig kan checke det...

Redigeret af Jack02 - 23-August-2014 kl. 07:04
http://www.free-braindumps.net/70-685-pdf.html
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu