recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - beolap 3500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

beolap 3500

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
John.s.J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Januar-2014
Sted: Aabenraa
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.s.J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: beolap 3500
    Sendt: 18-Januar-2014 kl. 20:10
hej

jeg har en beolap 3500 som jeg skal bruge til sonos i mit køkken. men jeg kan ikke få den til at starte op når jeg på power link ben 4 (+) og ben2/7 (-) på føre 5 v.

kan der evt. gøre på masterlink stikket

ps. den skal kun bruges til sonos på line signal

har læst fler indlæg men ingen fundet vdr. beolap 3500

hilsen John
John Jørgensen
Til top
michaelw Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-December-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michaelw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 20:20
3 tråde samme emne....

Bare opret et, burde være nok.

Men lyst tålmodighed , så skal der komme en der kan hjælpe dig.

Mvh Michael
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.

drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 22:08
Beolab 3500 virker KUN med masterlink, og IKKE med powerlink. Desværre. Du skal simpelthen have et B&O system imellem.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu