recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad kontrol fra iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad kontrol fra iPhone

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad kontrol fra iPhone
    Sendt: 18-Januar-2014 kl. 22:22
Kæresten har en White noise app på ipad'en som sønnike sover rigtig godt til.
Nogen gange kunne det være smart, hvis vi har mulighed for at dæmpe lyden via iPhone.

Jeg har søgt vidt og bredt uden st støde på en app eller andet der kunne klare det. Er det fordi det ikke findes eller fordi jeg ikke ved hvad der skal søges på

Ja dovenskaben længe leve, men også for at undgå at han opdager os, hvis han ikke sover helt. Han er ikke den bedste til at sove
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3311
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 11:19
Prøv at læse om denne app ikke kunne være løsningen. 
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 11:49
Alternativt blot en airplay-ting i barnets værelse, og ipad'en på sofabordet?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 11:57
Det ender også med at blive løsningen, hvis det ikke kan løses med en app. Håbede bare der var en gratis/billig løsning.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 17:22
Dumt spørgsmål, men hvis man tager en bluetooth højttaler, så kan man vel også skrue ned vis telefon/ipad? For så kunne alle vores enheder bruges til at sende musik eller lyde derind
Til top
BubbiBubbi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BubbiBubbi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2014 kl. 10:56
På vores Samsung HW-F751 soundbar kan vi godt skrue op og ned for lyden med iPhone og iPad når vi spiller musik til den via Bluetooth.
Så mon ikke man kan det på alle Bluetooth enheder.
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2014 kl. 11:26
Fandt jeg ud af jeg kunne på alle jeg har prøvet nu. Nåede ikke at købe noget førend drengen lærte at sove ordentligt, så blev heldigvis ikke mere aktuelt.
Man bliver presset af børn med kolik!
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2014 kl. 14:09
Bluetooth ville nok også blive en udfordring hvis der er mere end blot pap mellem jeres foretrukne siddeposition og ungens seng. AirPlay var en mere stabil løsning.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu