recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - soundbar 60 tommer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

soundbar 60 tommer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: soundbar 60 tommer
    Sendt: 19-Januar-2014 kl. 21:34
hejsa, nogen der har gode erfaringer med soundbars...

overvejer en soundbar til et 60 tommer tv.... har kigget lidt på en yamaha - nogen der har prøvet noget, eller er de ikke gode nok
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 22:41
De kan ikke erstatte et godt 5.1 anlæg (Omend jeg ikke går ud fra er meningen?), men er ganske udmærket til Stereo. 
Yamaha har mange soundbars i forskellige prisklasser. De lidt dyrere modeller, klarer sig faktisk rigtig godt. De billigere Soundbars til de der 1500-2500 kr. er selvfølgelig normalt en del bedre end lyden fra et Tv, men kan ikke for alvor bruges, hvis man vil have rigtig god lyd. Skal du have en Soundbar, som er godt nok IMO til film og lignende, så starter det fra minimum 4000 Kr (Pana og Samsung har modeller til lige under 4000 Kr, som er udmærkede), men du vil altid kunne få bedre lyd for pengene med et stereo-setup.

Jeg har i sin tid både haft en billig og en dyr Samsung Soundbar, og har hørt Yamaha's topmodel i en butik med fine lyd-forhold. Yamaha har fat i den lange ende, og var også dem der i sin tid "opfandt" Soundbars, og var de første på markedet.

http://www.techradar.com/news/home-cinema/home-theatre-audio/10-best-soundbar-speakers-for-your-hd-tv-913392




Redigeret af vasif - 19-Januar-2014 kl. 23:07
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu