recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beosound5/spotify/Ipad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beosound5/spotify/Ipad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pixe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2014
Sted: DK
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pixe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beosound5/spotify/Ipad
    Sendt: 27-Januar-2014 kl. 02:48
Hej!!

Er ny her inde, så håber jeg har smidt spørgsmål op det rigtige sted.

Jeg vil høre om der er nogen her inde der ved om man kan styre spotify på sin beosound/Beomaster 5 fra sin Ipad ?

Og har en synology 413 som min beosound 5 køre op imod.

Ønsker der stadig skal virke.

1.Ipad skal kunne styre musik fra min nas og stadig se cover på bs5.

2. Ipad skal kunne styre spotify på min bs5 og stadig se cover på min bs5

Jeg har læst man kan købe en master gateway som b&o har lavet, men koster 10000 og synes det er lidt man penge for den, når jeg kun har de 2 krav.

Håber i kan hjælpe:)

MVH.


Pixe
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2014 kl. 21:35
Jeg ved ikke, om Beosound 5 er opdateret endnu, men ved, at den vil få en opdatering til Spotify Connect. Så svaret er ja, det kan du godt. Ved bare ikke om du kan endnu.

Om du kan styre dit lokale musik med iPad, er jeg dog lidt mere i tvivl om.

Redigeret af Nagash - 28-Januar-2014 kl. 21:37
Til top
pixe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2014
Sted: DK
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pixe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2014 kl. 02:13
Tak for svaret.

Tror ikke den opdatering er kommet i nu.

Men jeg kan godt styre mit musik på beosound 5 som er opkoblet til min nas, fra min ipad, og den viser cover og det hele, på både beosound 5 og min ipad.

Bruger en apps der hedder creation 5 http://www.creation.com.es/creation5app/en/
Super fed apps koster lidt tror jeg gav 109kr for den, og det virker bare.

Redigeret af pixe - 29-Januar-2014 kl. 02:15
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2014 kl. 05:13
Jamen så er du da så langt. Før eller siden, så kommer Spotify Connect også til den. Så vidt jeg kunne forstå, så skulle der ikke være så lang ventetid.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu