recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IOS 7.0.5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IOS 7.0.5

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kroq Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kroq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IOS 7.0.5
    Sendt: 30-Januar-2014 kl. 17:33
Min iPhone 5S har crashet i de fleste apps, samt slide funktioner i apps har ikke virket den seneste tid. Det er vist et kendt problem på IOS 7.0.4. Jeg opdaterede i dag til IOS 7.0.5 og efter ca en time døde den. Når jeg forsøger at genstarte sker følgende: Apple logo - reboot hjul drejer rundt - bluescreen efter 5 minutter. Herefter starter processen forfra og det kører i ring.
Nogle ideer til hvordan dette løses?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 17:54
Næh, men så godt at der var kommet en ny version, men da der stod at den rettede nogle kinesiske netværksproblemer (vist som det eneste) droppede jeg at opdatere.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 06:28
Prøv at gendanne via iTunes.
Til top
Kroq Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kroq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Prøv at gendanne via iTunes.
Det er for mig at se lettere sagt end gjort, da telefonen slet ikke vil starte, men blot cycler rundt i blue screens etc. iTunes kommer med denne meddelelse: iTunes could not connect to the iPhone because it is locked with a passcode. You must enter your passcode on the iPhone before it can be used with iTunes.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 10:33
Hmm, overvejet dfu mode?
Til top
Kroq Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kroq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 18:01
dfu er kodeordet. Jeg fik den gendannet i iTunes i dfu mode.

Tak for hjælpen :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 18:02
Super :)
Til top
anosh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-April-2015
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anosh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 08:54
Er der nogen der ved hvor de forhandles, udover Elgiganten (de har dem ikke på lager i min lokale afdeling)?

Fona, Expert, etc.? 
______________
anosh g


Redigeret af anosh - 16-April-2015 kl. 08:55
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af anosh anosh skrev:

Er der nogen der ved hvor de forhandles, udover Elgiganten (de har dem ikke på lager i min lokale afdeling)?
Fona, Expert, etc.? 
______________
anosh g

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu