recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatering af SW (PS4)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opdatering af SW (PS4)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nordic2007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nordic2007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opdatering af SW (PS4)
    Sendt: 30-Januar-2014 kl. 21:10
Jeg forsøger at opdatere SW på min nye PS4, men det kører aaaaaaalt for langsomt (bliver informeret om, at det vil tage 23-24 timer !!!

Jeg oplever ingen netværksproblemer på PC, tablet, smartphone, men på PS4 kører det ikke :-(

Jeg har forsøgt både via wifi og med kabel.

Jeg er i gang med at downloade via PC til USB nøgle. Har nogen af jer forsøgt at opdatere via USB?

Er den langsomme forbindelse på PS4 hvad jeg kan forvente i fremtiden? Jeg tænker her på, hvis jeg en dag skulle få lyst til at prøve Netflix/Viaplay eller lignende? Og hvad med fremtidige downloads af updates til spil, mm.?
VIDEO:
Sony 65 A1
Sony UBP-X800
Canal Digital OnePlace
AppleTV 4K

AUDIO:
Denon AVR-X1400H
Dali Concept 5.1
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 21:53
Wifi kan drille, men kablet forbindelse burde køre fint. Måtte rykke min PS4 ud af møblet, og forbindelsen er blevet god.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 23:40
Min var også super langsom, men google opdatering af firmware til ps4 og der skulle komme en guide. 

Det er noget med at mappen opdateringen ligger i skal hedde noget bestemt og at du skal tænde din PS4 i sikkerhedstilstand eller sådan noget. Det er ikke specielt svært, du skal bare lige følge en guide så går det fint. :)

**EDIT**

Som sagt var min fucker langsom til at opdatere og den har da også været det engang imellem, men jeg har for det meste intet problem med at komme på og spille online, tjekke PSN store (Wifi). 




Redigeret af SteffenD89 - 30-Januar-2014 kl. 23:41
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 02:02
Hent opdateringen fra deres hjemmeside, og opdater gennem en USB-stick. Synes det var samme problem med opdateringer på PS3.
Til top
Nordic2007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nordic2007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 15:21
Opdatering via USB skete smerfrit.
 
1. download opdatering
2. gem filen på usb-stick under PS4/UPDATE/
3. sluk helt for PS4
4. tænd for PS4 ved at holde powerknap nede i 7 sek. (indtil der kommer et bip), PS4 starter op i Safe mode
5. indsæt USB stick og vælg opdaterign af SW/Firmware i menu, vælg opdatering via USB
 
Problem 1 løst. Ny firmware løste dog ikke netværksproblemer. Det kører laaaangsomt. Kan komme på PSN men det tager evigehder at download billeder til forksellige billeder (af eksempelvis spil). Kan heller ikke downloade update til FIFA14, grundet den langsomme forbindelse.
 
Øv, hvorfor har jeg kun det problem på PS4?
 
 
VIDEO:
Sony 65 A1
Sony UBP-X800
Canal Digital OnePlace
AppleTV 4K

AUDIO:
Denon AVR-X1400H
Dali Concept 5.1
Til top
Nordic2007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nordic2007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 12:01
Ny SW (1.60), samme issue med langsomt download hastighed på PS4 (og kun på PS4), alle andre enheder har fint netværk.
 
Jeg kan varmt anbefale løsningen med download af SW via PC til USB stick for de af jer der oplever samme problem.
VIDEO:
Sony 65 A1
Sony UBP-X800
Canal Digital OnePlace
AppleTV 4K

AUDIO:
Denon AVR-X1400H
Dali Concept 5.1
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 19:32
Ingen problemer her. Har du prøvet at reboote din router og sætte den op på ny?
Til top
Nordic2007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nordic2007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 20:25
Jeg tror ikke at det vil hjælpe.

jeg har forsøgt at køre både direkte via kabel til PS4 fra stik i væg (netværk via andelsforening) samt wifi, begge med samme negative resultat, nemlig langsom download (20-40 Kbit) og normal upload (1.2 Mbit).

På andre enheder virker Down- og upload normalt, både direkte kablet og via wifi.

Men vil da prøve en reboote, skal dog lige Google mig til, hvordan man gør ;-)
VIDEO:
Sony 65 A1
Sony UBP-X800
Canal Digital OnePlace
AppleTV 4K

AUDIO:
Denon AVR-X1400H
Dali Concept 5.1
Til top
Nordic2007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nordic2007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 16:57
Nulstilling af ASUS RT-N56U router hjalp desværre ikke.

Samme lave download hastighed (20kbps kabel, 24 kbps wifi) og ca. 1.2 Mbps upload.

#€#€€%, da jeg har fint hul igennem hvis jeg bruger min iphone med 4G som hotspot. Dog ingen holdbar løsning, da det er en dyr fornøjelse i sidste ende.

Igen mærkeligt, da der ingen download hastighedsproblemer er på andre enheder :-/
VIDEO:
Sony 65 A1
Sony UBP-X800
Canal Digital OnePlace
AppleTV 4K

AUDIO:
Denon AVR-X1400H
Dali Concept 5.1
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu