recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The Order: 1886
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Order: 1886

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The Order: 1886
    Sendt: 18-Februar-2014 kl. 11:47
Jeg er godt nok ved at være hyped for dette spil.

Er mere gameplay fra det, og der skulle komme meget mere senere idag.








Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2014 kl. 14:47
Smukt er det, og det ligner mere og mere et spil, jeg definitivt skal have.

BORING!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2014 kl. 16:37
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2014 kl. 10:11
Det ser så mega vildt ud!
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2014 kl. 10:22
der er blevet snakket en del om, hvor slemt det ser ud med performance i det spil, at det kører virkeligt dårligt, men ser rigtig godt ud.
 
Og at det er værre end det normalt er på disse tidlige fremvisninger af spil, da man normalt især når det er sony, udvælger ting til fremvisning som er mest poleret og kører godt.
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2014 kl. 10:25
Glæder mig godt nok også til dette spil. Dejligt med nogle nye spil, istedet for fortsættelser (ikke at de også kan være pisse gode)
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2014 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

der er blevet snakket en del om, hvor slemt det ser ud med performance i det spil, at det kører virkeligt dårligt, men ser rigtig godt ud.
 
Og at det er værre end det normalt er på disse tidlige fremvisninger af spil, da man normalt især når det er sony, udvælger ting til fremvisning som er mest poleret og kører godt.

Nu bliver spillet jo heller ikke udgivet om 2  mdr.  Er sikker på alt bliver rettet, ellers bliver det kæmpe fail for dem, da forventningerne til dette spil er ekstremt høje.
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2014 kl. 11:11
Kunne helt klart også bruge et nyt spil

Har kun BF4, og det er det eneste for tiden som jeg mener er værd at spille..

CoD er jeg kørt død i..
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2014 kl. 14:17
Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes godt nok det ser umådelig kedeligt og generisk ud. Og det plagierer voldsomt på Bioshock serien og Dishonored.
Det bliver heller ikke dette spil, der får mig til at hoppe på next gen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu