recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos playbar og samsung tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos playbar og samsung tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos playbar og samsung tv
    Sendt: 20-Februar-2014 kl. 21:03
Hej 

Har lige fået sat svigerforældrenes sonos playbar op, når jeg så bruger samsung fjernbetjeningen til at justere lyd kommer der en meddelelse op "ikke tilgængeligt"

Dog virker volumen alligevel, jeg kan stadigvæk skrue op og ned, men hvordan gør jeg så beskeden ikke dukker op hver gang? :D

På forhånd tak 
Til top
AsD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2014
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AsD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 21:05
Det er vidst mere et tv spørgsmål :-) har du prøvet at rode lidt i indstillingerne? Det kan jo være at man kan slå meddelelserne fra:-)
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 21:09
Kan umiddelbart ikke finde noget? 
Til top
fredtoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2008
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 22:14
Prøv at opdatere til nyeste firmware.
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede
Til top
wiesel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiesel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 22:33
Har samme problem på mine forældres F8005. "Fejlen" opstår ved en bestemt firmware opdatering og så frem til nu, så hvis du skal slippe for den - så skal du nedgradere firmwaren på TV'et.
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 23:50
Der findes en løsning, men kan desværre ikke huske alle detaljerne.

Man skal bruge den medfølgende IR blaster til at styre Sonos'en og så sætte TV'et op til at kunne styre et eksternt lydanlæg (mener man skal vælge SONY).

Prøv at google det, det gjorde jeg da jeg skulle have det til at virke hos en kammerat.


Redigeret af Pallec - 20-Februar-2014 kl. 23:51
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 10:52
Du har ikke mulighed for at bruge IR-blaster på alle Samsungs TV, så hvis det ikke er en topmodel trådstarter har, så virker den løsning ikke.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Du har ikke mulighed for at bruge IR-blaster på alle Samsungs TV, så hvis det ikke er en topmodel trådstarter har, så virker den løsning ikke.


Rigtigt, så bare at der stod F8005, men kan godt se det ikke er trådstarter.

Så er en universal remote (f.eks. Harmony) nok eneste vej frem.

Redigeret af Pallec - 21-Februar-2014 kl. 12:03
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu