recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen der har købt Rayman Legends?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen der har købt Rayman Legends?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen der har købt Rayman Legends?
    Sendt: 21-Februar-2014 kl. 19:55
Jeg har lige fået det med posten i dag. Jeg har fået platinum i det første (Origins) og jeg var helt pjattet med det. Det var for flippet til ikke at kunne holde af.

Hvis jeg ikke tager fejl fik Legends nogle virkelig gode karakter og hvis ikke andet kan jeg da se på trailere at spillet tiltaler mig. Så det skal jeg i gang med.

Jeg mener dog at der er noget online fnidder til det, så er der nogen der spiller det ? Hvis ikke andet så kan vi i hvert fald bare snakke om spillet her, hvis der er andre interesserede.Star
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 13:43
Hvis du får mulighed for at spille co-op local, så må du da gerne lige komme med en vurdering af dén oplevelse.. Skal have fundet en afløser til Lego Marvel som vi (jeg selv og wifey) snart er færdige med.
Tape Connection MKII
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 21:41
Spiller med min kæresten. Hun synes det er sværere end knack. Udover det fungerer det indtil videre fint, dog er der tidspunkter man lige skal aftale hvem der gør hvad også skal man undgå at slå hinanden ned. Når det så er sagt har spillet et fornuftigt checkpoint system så man mister ikke så meget når man dør og man har uendelig liv.

Desuden er der et fuckton af content. Altså, der er Rayman Legends OG hele Rayman Origins (som unlock), så kan man låse op for nye characters, monstre i sin monsterhule, der er fodbold og daglige udfordringer. Der er med andre ord virkelig meget at gå i gang med og har man ikke spillet Origins er 300kr jo en vildt god pris for 2 spil.

Når vi nu snakker om co-op med konen så er banerne markeret med sværhedsgrad og da der er baner fra to spil kan hun da i hvert fald være med til de lettere af slagsen.
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2014 kl. 14:32
Lyder godt.. Ja, 300kr er en rigtig fin pris. For mange år siden spillede vi en del Donkey Kong Country, som var rigtig godt med co-op, så jeg håber at Rayman kan være bare tilnærmelsesvis lige så sjovt. Jeg har ikke spillet Rayman, andet end på iPhone, så det lyder til at der er nok at gå i gang med. 

Ved du om medspilleren(e) også kan samle trophies?.. Det var nemlig lidt af en skuffelse at det ikke er tilfældet i Lego Marvel Super Heroes.
Tape Connection MKII
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2014 kl. 16:15
Det kan man ikke. Jeg googlede lidt rundt og det er åbenbart meningen at man skal kunne. Om det så er fordi at spillene er bugged eller konsollen mangler en patch som retter op på det var der vidst ikke rigtig nogen der vidste
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 12:33
Lidt ærgerligt mht. P2 trophies, men jeg har købt det alligevel. Vi fik gennemspillet 'Teensies in trouble' igår aftes og indtil videre virker det faktisk ret sjovt. Masser af go' humor og flotte baner.
Tape Connection MKII
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu