recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
GK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Februar-2014
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&O
    Sendt: 22-Februar-2014 kl. 12:01
Hej

Jeg har købt et B&O Beoplay V1 og mangler lidt hjælp til Mediecenteret.

Jeg har en del film som jeg har rippet og som ligger på min NAS, men når jeg henter en film frem gennem mediecenteret og vælger min NAS/video så får jeg bare en liste med titler på mine film og B&O logo'et i højre side - nu er mit spørgsmål:

Skal jeg hente cover billede til alle mine film? Og i givet fald hvor skal de ligge?
Findes der en app til B&O som kan hjælpe med oplysninger om film (som Plex eller xbmc)

Håber I kan hjælpe

GK
Til top
AsD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2014
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AsD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 12:45
"Det kræver blot DLNA-software - eller en app - på den enhed som indholdet er placeret på, og BeoPlay V1 vil automatisk finde mediefilerne"
Til top
GK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Februar-2014
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2014 kl. 20:37

Tak for svaret så kan jeg jo se at jeg leder det helt forkerte sted. Nu har jeg lagt mit focus mod min ”Lacie 5big network 2” – men jeg er ikke sikker på at den har dlna. Efter en ny scanning af NAS'en har nogle af min cd’er coverbillede men langtfra alle.

http://www.lacie.com/products/product.htm?id=10485 

Når jeg kigger i spec. kan jeg se at der står multimedie:

UPnP A/V media adapter compatible

Photo browser and audio streaming through web interface

iTunes (DAAP) server

-       Så er der vel ikke dlna!

Så spørgsmålet er har I et godt bud på en NAS som går godt i spænd med B&O. Eller om jeg skal bruge en computer til at hente filmene igennem?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu