recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT : Thermaltake Purepower Power Station 520W
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT : Thermaltake Purepower Power Station 520W

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT : Thermaltake Purepower Power Station 520W
    Sendt: 01-Marts-2014 kl. 14:01
Har sådan en fætter i overskud, da jeg har opgraderet til en større. Den er ca. 2 år gammel og uden kvittering og den fejler intet, den befinder sig i frederikssund.





Der er en test af dyret her : http://www.legitreviews.com/thermaltake-purepower-power-station-520w-psu_296

HBO : 150 + porto





Redigeret af Langtoft - 06-April-2014 kl. 21:00
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2014 kl. 08:55
bump
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2014 kl. 20:38
Hej.
Kan du forklare lidt mere om hvordan den fungere? Hvad er de ekstra bokse til?
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 08:41
Det er Breakout bokse :) Man tager et enkelt kabel fra PSU'en og sætter i boksen som du har placeret i en tom 5.25" i dit kabinet. Udfra den kan du så trække kabler til harddiske, CD-Rom drev osv.

Det review jeg har linkede til fortæller også lidt om det.
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 09:28
Aha men psu'en skal stadig være i selve kabinettet? Som jeg forstår det levere den stadig strøm til motherboard (4 og 24 pin)? Kunne godt se det smarte i hvis psu'en var uden for mit htpc kabinet for at spare varme og plads :-)
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 10:36
Du kan da sagtens have PSU'en ud af kabinettet, men det er ikke det den er designet til :) så vidt jeg husker, er der 2 faste ledninger på PSU'en og det er 20+4-pin Main Connector samt en 4-pin+12V Power Connector. Resten er modular tilslutninger. ( http://support.thermaltakeusa.com/ProductHtml/W0073RU__Feature.htm )

Jeg havde fordel i den, da jeg i mit kabinet har PSU'en i bunden , men alt det der skal bruge strøm sidder i toppen :) så jeg skulle kun trække 3 kabler fra bund til top for at få liv i det hele, 2 til bundkortet og en enkelt til Breakout boksen, hvorfra jeg så kunne bruge kortere kabler fra Breakout til at forbinde div. diske og cd-rom drev (på det tidspunkt havde jeg ikke et grafikkort der havde behov for ekstern strøm, fordi har man det skal der trækkes endnu et kabel direkte fra PSU'en) ..
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 21:01
SOLGT, tråd kan lukkes....
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu