recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - My Books Western Digital
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

My Books Western Digital

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Marlene72 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Marts-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marlene72 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: My Books Western Digital
    Sendt: 02-Marts-2014 kl. 16:31
Hej 

Jeg har haft en ekstern HDD i 14 dage dage nu. Det er en Western Digital My books 4TB.
Den har virket fint, men igår glemte jeg at lave sikker fjernelse på den og tog stikket u. Når jeg sætter den i Usb-stikket sker der ingen ting. Den lyser fint nok, men der kommer ingen tilgængelig drev.
Når jeg sætter den i en anden computer kommer den med en medddelse at jeg har tilføjet den, men heller ingen drev på bærbar.

Hvad gør jeg nu?

Marlene
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 16:45
Jeg vil gætte på at du har været rigtig uheldig og tage stikket ud på det forkerte tidspunkt og dermed beskadiget filsystemet (jeg har selv gjort det engang med et usb stik).

Hvis der ligger noget på den som du ikke kan tåle at miste, så kan det være der er et klogt hovede herinde som har forslag til hvordan du kan redde det.

Hvis du kan leve med at miste indholdet, så er det bare at formatere den igen. Hvis du ikke kan se den i stifinder (jeg gætter på du bruger Windows?) så er det bare ind i kontrol panel -> system og sikkerhed -> administration -> vælg: Computeradministration og så burde du kunne finde disken i menuen til venstre under 'lager' vælg den og i midtervinduet, højreklik og vælg formater.
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu