recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny fladskærm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny fladskærm
    Sendt: 03-Marts-2014 kl. 11:36
Hej !

Det er ved at være tid til at udskifte min 50" plasma Pioneer 507XA. Jeg har to stuer og Pioneeren hænger der hvor der bliver set mest TV. I den anden stue har jeg en LG PZ550N som jeg er ved at sælge. Så flytter jeg Pioneeren ind i den anden stue.

Årsagen til at jeg ikke bare bytter om på de to fladskærme er at jeg ikke synes LG'en er god nok.

Jeg er imidlertid i 7 sind omkring hvilken fladskærm jeg skal købe. Umiddelbart hælder jeg mest til Panasonic Plasma. Jeg er som udgangspunkt Plasma-fan, men åben for andre argumenter. Størrelsen skal være 50-60" og prisen helst ikke meget over 10.000.

Er der nogle der har nogle gode input ?
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2014 kl. 11:44
Panasonics plasmaer er jo lige i disse sekunder ved at blive solgt ud fra lagrene, så du skal rykke NU hvis du vil have en VT model - og det bliver nok en udstillingsmodel så. ST'eren er der få der stadig har i 50", men Gt'eren er for længst væk.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2014 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Panasonics plasmaer er jo lige i disse sekunder ved at blive solgt ud fra lagrene, så du skal rykke NU hvis du vil have en VT model - og det bliver nok en udstillingsmodel så. ST'eren er der få der stadig har i 50", men Gt'eren er for længst væk.

Jep det ved jeg, og det er sådan set også derfor jeg ville høre om det er ved at være tid til at skifte fra Plasma til noget andet. Jeg har jo som sådan ikke travlt da Pioneeren fungerer fint nok Smile
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2014 kl. 18:24
Nu var 507' eren jo ikke lige Pioneers mesterstykke . Men jeg ville klart gå efter plasma igen . Samsung er et værdigt alternativ til Panasonic - hvis de skulle være udsolgt .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
-C5- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1019
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -C5- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2014 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Nu var 507' eren jo ikke lige Pioneers mesterstykke . Men jeg ville klart gå efter plasma igen . Samsung er et værdigt alternativ til Panasonic - hvis de skulle være udsolgt .


Hvad mener du med at 507'eren ikke er deres mester stykke? Det er da en fremragende skærm.
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H
NAS.......Synology DS412
Blu-ray...PS4
Front.....DALI SUITE 2.8
Center....DALI SUITE C0.8
Bag.......DALI SUITE R0.8
Sub.......DALI IKON
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2014 kl. 20:56
Ja jeg synes bestemt heller ikke den er dårlig
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu