recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Screen recorder til computer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Screen recorder til computer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BOXX Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BOXX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Screen recorder til computer
    Sendt: 04-Marts-2014 kl. 18:17

Hej 

Jeg skal bruge en screen recorder til min computer. Jeg skal bruge det til at lave en kort instruktionsvideo, med tiden måske flere. Jeg har et project som er ultra vigtigt.

Jeg har været rundt på Internettet og fået foreslået mange gratis recordere. På en top 5 over de bedste programmer var jeg så heldig at få en browser hijacker installeret uden min accept. Den hedder "sweet page" så pas på den. 

Forbandet pis at blive forstyrret med, som det tog det meste af i går at kortlægge og få slettet igen. Derfor er jeg nu allergisk over for gratis programmer.

Jeg har købt dxtory. Desværre viste det sig at den ikke kan optage fra alm. windows skrivebord, men kun optage spil. Ok, så har jeg en recorder til gaming nu.

MEN, jeg mangler stadig en ganske almindelig screen recorder. Er der nogen der kan foreslå en forholdsvis billig og nem screen recorder??

Hilsen BOXX Smile


Redigeret af BOXX - 04-Marts-2014 kl. 18:19
BOX
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2014 kl. 18:21
jeg bruger selv Litecam

http://www.litecam.net/en/
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2014 kl. 18:51
det kunne være en god ide at kigge lidt her http://www.videohelp.com/tools/sections/desktop-screen-capture
(der står OBS hvis der er adware involveret.)

MEn de mere kendte og meget brugte er nok Camtasia og Snagit


Redigeret af claus_jac - 04-Marts-2014 kl. 18:52
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af BOXX BOXX skrev:


Hej 

Jeg skal bruge en screen recorder til min computer. Jeg skal bruge det til at lave en kort instruktionsvideo, med tiden måske flere. Jeg har et project som er ultra vigtigt.

Jeg har været rundt på Internettet og fået foreslået mange gratis recordere. På en top 5 over de bedste programmer var jeg så heldig at få en browser hijacker installeret uden min accept. Den hedder "sweet page" så pas på den. 

Forbandet pis at blive forstyrret med, som det tog det meste af i går at kortlægge og få slettet igen. Derfor er jeg nu allergisk over for gratis programmer.

Jeg har købt dxtory. Desværre viste det sig at den ikke kan optage fra alm. windows skrivebord, men kun optage spil. Ok, så har jeg en recorder til gaming nu.

MEN, jeg mangler stadig en ganske almindelig screen recorder. Er der nogen der kan foreslå en forholdsvis billig og nem screen recorder??

Hilsen BOXX Smile
Du arbejder tilfældigvis ikke på Mac? der er det nemlig en del af OSX/Quicktime
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 10:20
Sørens, så først nu at det er windows.Confused
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 11:47
Prøv screencast. Det fungerer ganske fint og er gratis i basis udgaven. 

Installer den på computeren, da den online del har lidt besværlige formater at arbejde med.

http://www.screencast-o-matic.com/


Til top
BOXX Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BOXX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 19:42

Hej Smile 

Tusind tak for jeres svar. De har være brugbare allesammen. For hvert et svar har jeg fundet en tilsvarende løsning, samt fået prøvet en del programmer af. Jeg har så brugt Movie Maker til at forene de mange klip jeg har kunne tage. 

Jeg har også lært en del om screen recordere, som jeg troede var noget enkelt og let LOL Men det er det i hvert fald ikke LOL

Hilsen BOXX Ying Yang
BOX
Til top
The_Joshua Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Joshua Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2014 kl. 11:25
Jeg bruger Snagit - udmærket program, især hvis man køber den fulde version.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu