recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV-guide som tracker yndlingsprogrammer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV-guide som tracker yndlingsprogrammer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stuf99 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stuf99 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV-guide som tracker yndlingsprogrammer
    Sendt: 07-Marts-2014 kl. 07:07
Hej
Findes der nogle TV-guides derude som kan personaliseres, så man bliver orienteret når ens yndlingsprogrammer starter op igen. tvtid.dk havde på et tidspunkt funktionaliteten.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 07:14
Det har TVtid stadig. Tryk på fremhæv og vælg emne.
Til top
stuf99 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stuf99 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 08:52
Ja, for det enkelte program. Går jeg f.eks. ind på DR1 og angiver "Hun så et mord", så er det kun denne ene forekomst jeg blive orienteret om. Ikke fremtidige programmer i samme serie. Jeg ved de havde det førhen sammen med søgning som nu også er væk.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 09:00
Det var dog mærkværdigt. Har lige prøvet, og den mærker kun den aktuelle udsendelse, ikke fremtidige.

Har du overvejet at skrive til TVtid?
Til top
stuf99 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stuf99 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 07:06
Tvtid gav som forventet et svar man ikke kan bruge til noget

Hej Christoffer

Tak for din henvendelse.

Det er desværre en funktion som ikke er tilgængelig længere. Jeg kan derfor ikke svare dig på om det er noget som kommer tilbage eller ej.

Jeg vil dog i hvert fald sørge for at din feedback kommer videre til de anvsvarlige.

Hvis du har flere spørgsmål eller brug for hjælp må du meget gerne vende tilbage.

Rigtig god dag.

Venlig hilsen Kathrin
TV 2 Kundecenter


Jeg har dog imellemtiden fundet et andet sted. TIMEFOR.TV  her kan jeg tracke udsendelser som jeg gerne vil.



Redigeret af stuf99 - 31-Marts-2014 kl. 07:07
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu