recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - InFamous Second Son, er i klar?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

InFamous Second Son, er i klar?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: InFamous Second Son, er i klar?
    Sendt: 11-Marts-2014 kl. 22:50
OBS der er InFamous 2 spoiler i videoen!




Rigtig godt preview af spillet hvor man får set spillet fra en spiller der rent faktisk ved hvad han laver. 

Men hvad siger i? Er i klar? Det er jo det næste store spil til playstation 4. Det her sammen med The Order og måske Uncharted 4 gør det til, i min bog, et helt okay første år for Sony med deres PS4. 

Spillet udkommer forresten 21. marts, så det er om 10 dage :)
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2014 kl. 13:48
Jeg skal op og hente min kopi i morgen. glæder mig virkelig til at spille dette. var helt vild med de 2 tidligere spil. Men har ikke fået at mig så meget ind i dette endnu. Kan man stadig vælge om man vil være ond eller god med sine kræfter?

edit: din video besvarer meget godt mit spørgsmål- :D


Redigeret af sickchild - 20-Marts-2014 kl. 13:51
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu