recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar med HDMI og Bluetooth?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundbar med HDMI og Bluetooth?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rustkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Februar-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rustkongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Soundbar med HDMI og Bluetooth?
    Sendt: 12-Marts-2014 kl. 20:05
Hej..

Mit hifi skal skiftes ud... Jeg bruger det kun sjældent, og vil streame trådløst..

Min Denon reciever med dali system skal lade livet til fordel for en Soundbar med subwoofer...

Men kan man få en Soundbar med HDMI og Bluetooth??

Jeg vil gerne kunne sætte min blueray eller bærbar pc til et par gange om året, og jeg vil gerne hele tiden kunne streame spotify fra min computer eller telefon?

Der skal osse være radio i...


Jeg har kigget lidt, men den slags er jo virkelig en jungle efterhånden :(

Nogen der lige ved hvad der duer? :)
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2014 kl. 19:43
Købte den her soundbar sidste år til mit Panasonic tv. Den har både bluetooth og HDMI som du efterspørger. Den koster pt. 1500. kr. Der er selvfølgelig også andre dyre alternativer, men nu kender jeg ikke dit buget.    

http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt?navn=panasonic-soundbar-sort-sc-htb170-k-sort&id=0-1200041120
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu