recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - app ala RDP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

app ala RDP

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peter.ld Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.ld Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: app ala RDP
    Sendt: 30-Marts-2014 kl. 20:36
Hej ...

Jeg leder efter en app som kan tilgå min musiksamling på min PC og afspille den på min PC, altså ... den lister hele mit bibliotek og med mulighed for at starte afspilning på min PC. Det tætteste jeg kan komme på sådan en app er Microsoft Remote Desktop (iOS) Altså, jeg har ikke brug for at streame noget. Gerne gratis app ;)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 20:46
Hvis det er til iOS, så Remote app fra Apple, som kan fjernstyre iTunes på PC.
Du skal så bruge iTunes til musik på din PC.

https://itunes.apple.com/dk/app/remote/id284417350?l=da&mt=8


Redigeret af Brixen - 30-Marts-2014 kl. 20:47
Venlig hilsen
KB
Til top
Peter.ld Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.ld Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 20:59
Ja da ... :p Den havde jeg faktisk på min iPhone :) Tak! Findes der en løsning så jeg kan undgå iTunes, jeg er ikke vil med iTunes og stort set alle min albums ligger som FLAC.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 21:54
Man kan godt få iTunes til at spille FLAC, prøv at google det. Jeg har konverteret mine FLAC filer til Apple lossless i stedet for. Det var lettere. Men jeg bruger Mac.

Måske er det ikke så let med FLAC og iTunes på PC?

På Mac skal man bruge fluke for at spille FLAC filer.

Redigeret af Brixen - 30-Marts-2014 kl. 21:58
Venlig hilsen
KB
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 23:08
Hvis du søger noget ala RDP, så er der TeamViewer. Jeg bruger selv TeamViewer på min iPad til at "fjernstyre" mine forældres Windows laptops :)

EDIT: TeamWiewer er gratis så længe du ikke bruger den til kommerciel formål.


Redigeret af zeryus - 30-Marts-2014 kl. 23:10
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 02:25
Hvis det skal gøres lidt mere fancy, end RDP, så installer XBMC på din PC og fjernstyr den med en XBMC controller app. Du kan bare køre den i minimeret tilstand på din PC. XBMC apps har direkte adgang til biblioteket i XBMC, så du behøver ikke at kunne se skærmen, for at styre musik.
Og XBMC æder ALT.
Til top
Peter.ld Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.ld Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 13:58
Brixen> Jeg vil helst undgå iTunes, bryder mig ikke om den ;) Men det går an. Jeg går og venter på at Media Browser 3 appen understøtter musikafspilning fuldt.

Nagash> Jeg er stor fan af Media Browser 3 og ser mig ikke tilbage ;) Men der er desværre lang vej før de er på højde med XBMC hvad angår udvikling.

Jeg finder mig til rette med iTunes indtil videre.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 14:02
Fair nok. Den kan bare det du leder efter og har modsat iTunes support for FLAC :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu