recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovedtelefoner til stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hovedtelefoner til stuen

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2014 kl. 14:31
TMA-1 er on-ear, men TMA-1 Studio er over-ear med større og blødere ørepuder. Jeg havde et sæt TMA-1, men skiftede til TMA-1 Studio som er mere komfortable.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2014 kl. 15:36
Ahh, der er to. Dem havde jeg ikke set. De er dog lavet i plast så vidt jeg kan se?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2014 kl. 15:54
Ja, de er lavet i plast, men det er en rigtigt lækker kvalitet, og de føles på ingen måde billige. Og så er de faktisk nok mere holdbare end hovedtelefoner i metal, man kan nærmest slå knude på dem uden der sker noget.
Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2014 kl. 10:54
Jeg har et sæt Shure SRH940 der spiller vanvittigt godt, men jeg er lidt skuffet over byggekvaliteten, der er meget "plastik", hvilket betyder at de har det med at knirke når man bevæger hovedet.

Skulle jeg ud og købe nye i dag, ville det blive B&W P7.


Redigeret af jonlanghoff - 16-April-2014 kl. 10:55
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2014 kl. 14:44
Nu har jeg jo prøvet P7 og de sidder ikke godt på mit hovede. De klemmer for meget "indad".
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2014 kl. 14:59
Hvis de klemmer for meget, kan du vel vride dem lidt fra hinanden så de sidder løsere?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2014 kl. 19:43
Det er vel ikke meningen eller hvad? Jeg forsøgte mig ikke med at volde P7'eren i Hifiklubben, men vil da ikke udelukke, at det kan lade sig gøre.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2014 kl. 12:26
Som lidt mere indspark i debatten, vil jeg anbefale at kigge på sider som hoved-fi.dk og head-fi.org hvis du ikke allerede har været i gang.
Det burde kunne give dig en større indsigt i hvad der er af alternativer der passer ind i dine krav. Dertil er hoved-fi medlemmer ofte gode til at give et lyt på deres udstyr, især hvis det ikke er at finde hos en dansk forhandler.
Sidst vil jeg anbefale ikke nødvendigvis at lukke åbne eller semi-åbnede/lukkede modeller ude, da der er meget stor forskel på hvor meget de lækker, og selv følgelig også hvor meget man selv synes der skal skrues op.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu