recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højtalere til fest
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højtalere til fest

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 20:03
Tjah må indrømme, at jeg har hørt hverken eller :-) Har selv et par 8"-udgaver af Behringerne som bruges til monitors, og de går i sagens natur ikke så dybt. Jeg vil tro, man kan få lov at høre Behringerne hos 4sound; de plejer at ha' dem stående. 
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 21:24
kan sku ikke skrive det jeg gerne vil.

Redigeret af nhj4 - 08-April-2014 kl. 21:26
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)

Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 21:40
+1 for at du tager i 4Sound og hører nogle aktive løsninger. Det er efter min mening vejen frem hvis det skal være højttalere til fest. Din Yamaha når at ødelægge både højttalerne og sig selv hvis du skal spille et stort rum op.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 21:57
Som skrevet vil en ny powerforstærker til en tusse være ok for mig,
Men ja vil nok tage ind og høre dem. Er bare blevet skuffet mht andre aktive højtalere.
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 06:06
-

Redigeret af vclarke - 09-April-2014 kl. 06:06
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu