recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 4000 trådløst med airplay eller sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 4000 trådløst med airplay eller sonos

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 21:19
Jo, men det er jo optimalt at bruge den rigtige DIN indgang. Men mange bruger den almindelige Line In uden problemer. Andre døjer med, at den ikke gider at slukke, når der ikke spilles, eller endnu værre, at den ikke vil tænde, når der spilles.
Til top
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 21:39
Okay. Så den optimale løsning vil være højttalerne tilsluttet beocenter og så aux-powerlink til jack ind i airport express?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 22:50
Jeg vidste ikke at der var en indgang på en AE?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 06:29
Det er en udgang han skal bruge : stream fra iPad til AE som er tilsluttet anlæg. Han skal jo ikke have lyd fra anlæg over i AE
Til top
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 07:30
Jeg har fået bestilt DIN til aux. Hvis jeg skal have tv til beocenteret også, skal jeg så have en DAC eller sådan noget?

Ham fra hifi klubben sagde jeg skulle købe sådan en http://www.hifiklubben.dk/Products/cambridge-dacmagic-plus-d-a-konverter-37253/
Samt en sonos bridge. Det ville også forstærke det trådløse signal.

Så vil jeg også kunne spille fra tv/apple tv sagde de. Men synes det er en dyr løsning
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 07:46
Hvis du vil have dit TV sat til anlægget også så køb en switch, der kan skifte mellem to inputs og sende det videre til dit 2300. Du kan få audio-switches med fjernbetjening, så du ikke skal over og skifte på en knap. Hvis dit TV ikke har en analog udgang, så vil du nok også skulle have en lille DAC sat til denne switch først, for de fleste er rent analoge. Du kan søge på "RCA switch" i Google.

Løsningen med Sonos er ikke så smart til TV, da der:
1. Er mindst 70 ms forsinkelse på lydindgangen
2. Du kan ikke skrue op og ned med din fjernbetjening, da udgangen på TV'et ikke er volumen-styret (med mindre du har et Sony-TV).

FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 09:03
Super.

Hvilken swich skal jeg bruge dertil? jeg har pt tv'et sat til et logitect z5500 anlæg gennem coax indgangen.
Det er et ældre Philips tv (ikke SmartTV).
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu