recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airport express og Beolab 17
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airport express og Beolab 17

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Raf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-April-2014
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Airport express og Beolab 17
    Sendt: 29-April-2014 kl. 14:39
Hej der
 
Jeg vil gerne skifte mit musik anlæg ud, og overgå til et trådløst system. Jeg har forelsket mig et Beolab 17 system. Men BEO er lidt for sig selv. Man kan jo ikke bare lige koble fx en airport express på deres transmitter og ad den vej få Ipad til, at fungere som musikenhed (radio). Jeg har et samsung smart tv, som jeg kan kable til transmitteren, men jeg havde en ide om, at enten Ipad eller Iphone skulle styre det hele så jeg slipper for alle de mange fjernbetjeninger.
 
Kan det lade sig gøre???
 
Håber nogen kan hjælpe
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 15:35

Du skal bruge B&O egen. Den hedder vist Playmaker og fungerer både med Airplay og Android.

Find en B&O butik i nærheden og få det demonstreret.Smile


Redigeret af Mufti - 29-April-2014 kl. 15:36
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu