recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pana VT30 klik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

pana VT30 klik

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: pana VT30 klik
    Sendt: 16-Maj-2014 kl. 02:26
Hej... Mit VT30 er nogen gange begyndte og klike op til 3 timer efter det er blivet slukket er det normalt??.. ved godt det skal klik med det plejer og være efter 30sec
Håber i kan hjælpe
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 07:51
På mit v20 klikker det efter 15 min, er første 15 min er tvet på hybrid standby, hvor det holder gang i flere af sine komponenter for hurtigt at tænde igen. Tvet klikker når det går i fuld standby. Det kan være en indstilling der gør at det først for i fuld standby efter 3 timer, som er skyld i det. Jeg går ud fra at tvet har den seneste firmware?
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu