recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazons App Store for Android.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazons App Store for Android.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Amazons App Store for Android.
    Sendt: 23-Maj-2014 kl. 13:34

Hej.

Google Play Store er ganske udmærket, men jeg havde lyst til også at prøve Amazon App Store på min Android Tablet.

Jeg valgte at bruge Spanske Amazon da det var let for MIG at bruge en Spansk IP (VPN). Men for andre vil jeg foreslå den Engelske eller Amerikanske Amazon.

Jeg Hentede Amazon's App Store ( for Android ) som følger. Den findes både i en Tablet udgave og i en normal version til Mobiler.

Jeg skulle dog først i Android checke JA i Ukendte Kilder under Indstillinger, Programmer og sikkerhed.

Og hentede så Appen på http://www.amazon.es/tienda-apps-web
Her kunne jeg også have læst QR koden eller bedt om en email med et link.

Når overførslen er færdig skal man klikke på AmazonApps-release.apk, Installer og Åbn.

Jeg kunne så logge ind med mit gamle Amazon Brugernavn ( email ) og Password.
og kunne købe GRATIS APPs efter at jeg havde indtastet nogle venners Spanske addresse og INTET Kreditkort. Adressen skulle indtastes på første side. og Kredit kort oplysninger på side 2. Men det var kun nødvendigt at indtaste Side 1.

Men ellers vil jeg anbefale at man aktiverer
Forældrekontrol for in-app køb:
Tryk på Menu i Amazon Appen. 
Klik på Indstillinger ( Ajustes på Spansk )
Vælg Forældrekontrol ( Control Parantal på Spansk ) 
 
Når du aktiverer forældrekontrol og PIN code, vil du blive bedt om
at indtaste din selvvalgte 4 cifret PIN kode, hver gang du foretager et in-app køb.

Amazon i Spanien kører i øjeblikket en kampagne 'Today’s free app of the day' hvor man kan hente en bestemt betalings App gratis.
 
Og giver ellers 500 Coins ( værdi 5€ ) til brug på Apps eller Spil køb til alle der downloader en App mellem 13 og 26 maj. Se dette oversatte link:


Jeg forventer at man skal bruge en udenlandsk IP, men håber så at andre vil skrive om hvordan man gør på de Engelske og Amerikanske Amazon's. 

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 23-Maj-2014 kl. 13:36
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu