recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO Nordic kvalitet på Samsung blu-ray afspillere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO Nordic kvalitet på Samsung blu-ray afspillere

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2014 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Og ja, pisse irriterende med elendig AirPlay og ingen Chromecast. Førstnævnte ved vi så godt hvorfor. De er for nærige til at betale Apple for deres tjeneste.


Apple skal da ikke have penge for at HBO skal kunne tillade AirPlay i deres app.
Til top
akawa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akawa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2014 kl. 22:38
Hej

Tak for svar, det virker.

Har valgt Bitsteam (Unprocessed), ud fra følgende i manualen:


Min Audio opsætning er følgende, er det ikke rigtigt at lade PCM Downsampling og Dynamic Range Control været slået fra med mit Beoplay V1?



Redigeret af akawa - 04-August-2014 kl. 22:39
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 09:08
Jo, det er helt korrekt.

Og Lunddal - Jo, det skal de så snart der benyttes DRM over Airplay. Airplay er i sig selv gratis at benytte, men vil du beskytte din data, så skal du betale til moder Apple.
Til top
JAWA Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2014
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JAWA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 10:26
HBO Nordic`s android APP fungerer på Andersson Smart TV HDMI 3.0 Dongle der fåes hos Computer City.
Den medfølgende fjernbetjening fungerer dog ret elendigt.
http://www.computercity.dk/product/15410536/andersson-smart-tv-hdmi-3-0-dongle?ref=section      
 
Mvh
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jo, det er helt korrekt.

Og Lunddal - Jo, det skal de så snart der benyttes DRM over Airplay. Airplay er i sig selv gratis at benytte, men vil du beskytte din data, så skal du betale til moder Apple.


Har du et link?

Jeg er overbevist om at Apple overhovedet ikke licenserer FairPlay DRM.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 10:51
Ikke andet, end jeg fik det fortalt, af en af de to herrer fra flatpanels. Om det var Torben eller Rasmus, kan jeg ikke huske.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af JAWA JAWA skrev:



HBO Nordic`s android APP fungerer på Andersson Smart TV HDMI 3.0 Dongle der fåes hos Computer City.
Den medfølgende fjernbetjening fungerer dog ret elendigt.
http://www.computercity.dk/product/15410536/andersson-smart-tv-hdmi-3-0-dongle?ref=section      
 
Mvh


Android app'en er heller ikke i 1080p og har heller ikke 5.1 lyd. Så er vi lige vidt.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Ikke andet, end jeg fik det fortalt, af en af de to herrer fra flatpanels. Om det var Torben eller Rasmus, kan jeg ikke huske.


Der var rygter for en del år siden, men jeg kan ikke finde noget konkret angående licensering af FairPlay - kun brok over at man ikke kan.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 11:31
Jeg regner dog med, at Torben og Rasmus har styr på fakta, når de driver en side som flatpanels.dk. Så indtil det modsatte er bevist, stoler jeg på dem :)

Men uanset om de tager licens eller ej, så er det stadig pisse irriterende, at HBO Nordig ikke har ordentlig Airplay. Eller Chromecast support for den sags skyld.
De skulle tage at få fingeren ud, skulle de!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu