recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Fullrate tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Fullrate tv

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Westergaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Westergaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 12:33
Hold da op - der er mange gode forslag. Var slet ikke klar over at der er mulighed for at se en masse gratis kanaler via parabol. Må lige prøve at læse på det link til lyngsat.com
 
vedr. internet kan jeg se at der er flere master Birkerød i nærheden af huset 250 meter ud fra kortet at bedømme - så her tænkter jeg at dækningen er ret god.
 
Telia havde jeg helt glemt i farten - fra 329 kr./ mdr. er det umiddelbart fint og inkl. RTL. Syntes deres større pakker er for kedelige til at jeg vil betale for dem.
 
er pt. mest til TDC eller Boxer og måske lege lidt med noget parabol. Mit Panasonic GT50 har indbygget dvb-s, så det burde være lige til :)


Redigeret af Westergaard - 01-Juni-2014 kl. 12:34
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 12:47
 
 Man kan undre sig lidt over nogen af dine spørgsmål. Du er jo i TV branchen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 12:50
Hej.

Her er et link til hvad jeg tidligere har skrevet om hvordan man justerer en parabol:


Hvis du har tid til at vente 3-4 uger på at få den, kan du købe den SAT Finder du skal bruge billigt her:


Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 01-Juni-2014 kl. 12:51
Til top
Westergaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Westergaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 13:01
Hej Carsten - mange tak for hjælpen og dine links :)
 
Kan se at jeg ikke har fået opdateret min profil i nogle år - er ikke så aktiv her inde. Har tidl. været i branchen frem til 2008 - syntes at der er sket en del siden :)
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 19:58
vil høre om der nogen her der ved om Fullrate Basis TV pakke til 99 kr pr md. Har HD kanaler, f.eks TV2 ? 

Synes ikke det fremgår tydeligt på deres hjemmeside
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu