recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IP kamera i bilen, opgivet!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IP kamera i bilen, opgivet!

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 11:18
Hej.

Hvis jeg i gamle dage ikke kunne forbinde en enhed ( bærbar ) til et trådløs netværk prøvede jeg altid at fjerne krypteringen, forbinde , og så sætte kryptering til igen. Måske ikke med WPA2, men en der ikke var så avanceret..

DVS. Fjerne WPA2 både i Router og i kamera. Prøve og så se om det så kan forbinde?
Men kun midlertidigt.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 10-Juni-2014 kl. 11:22
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 12:51
Når jeg scanner og den finder to netværk. Og jeg vælger mit eget, og den selv udfylder med navn på netværk og kryptering. Så kan jeg ikke se der er mere jeg kan gøre. Har ikke haft problemer med at få iPhone og iPad på netværket.

Så kameraet er leveret tilbage til HN. Og 12/230v omformeren er leveret tilbage til THansen.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 16:33
Du er sikker på den dårlige lugt ikke er dit klima anlæg og surt kondensvand?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 17:33
jonas_r - kig et par sider tilbage - vi har vendt den sag.
Til top
Tbigum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tbigum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 20:58
Købte også et safehome fra Harald nyborg http://www.harald-nyborg.dk/p8779/ip-mp-kamera-traadloes-indendoers og jeg havde det samme problem, kunne bare ikke få den over på trådløs og det software som fulgte med var noget værre lort. Fandt så ud af, at det er Tenvis som laver kameraet, så jeg gik ind på deres hjemmeside og downloade deres software og så virkede det.
Prøv og find ud af hvem der har produceret dit kamera og så download deres software.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2014 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af Tbigum Tbigum skrev:

Købte også et safehome fra Harald nyborg http://www.harald-nyborg.dk/p8779/ip-mp-kamera-traadloes-indendoers og jeg havde det samme problem, kunne bare ikke få den over på trådløs og det software som fulgte med var noget værre lort. Fandt så ud af, at det er Tenvis som laver kameraet, så jeg gik ind på deres hjemmeside og downloade deres software og så virkede det.
Prøv og find ud af hvem der har produceret dit kamera og så download deres software.

Jo tak for oplysningen! Lidt for sent, da jeg har leveret kameraet tilbage.
Til top
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2014
Status: Offline
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 08:32
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Jo tak for oplysningen! Lidt for sent, da jeg har leveret kameraet tilbage.


Næste gang du får lyst til at lege med IP-kameraer, må jeg så anbefale dig at købe et Y-Cam HomeMonitor kamera i stedet for. Opsætningen er en leg, der findes apps til både iOS/Windpw Phone/Android og kameraet gemmer automatisk optagelser online i 7 dage.

Så vidt som jeg har læst, så ville et sådan kamera have været perfekt til netop dit behov.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 12:42
Nu ved jeg, at dette projekt er opgivet, men til andre der måtte søge emnet frem, så har Netgear netop frigivet oplysninger om deres nye 100% trådløse IP-kamera, som blot skal være indenfor rækkevidde af dit WIFI-netværk for at sende video.
http://www.arlo.com/

Den vil stadig have problemet med, at den ikke kan optage ud gennem en rude da IR-lyset vil bounce, men den kunne nok placeres udvendigt uden at blive set.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu