recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - No Man's Sky - Første egentlige vigtige exclusive?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

No Man's Sky - Første egentlige vigtige exclusive?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: No Man's Sky - Første egentlige vigtige exclusive?
    Sendt: 22-Juni-2014 kl. 20:45
Er det bare mig, eller er No Man's Sky det første exclusive spil, som endelig kan vende folk mod en bestemt konsol.
Jeg har hidtil simpelthen ikke kunnet bestemme mig for, om jeg skulle have en XBONE eller en PS4. Men nu ser det ud til, at jeg endelig har fundet en grund til at vælge.
Der går dog længe endnu, inden spillet kommer, så jeg kan nå at ombestemme mig rigtig mange gange endnu.

Til jer som ikke kender til spillet, så er det denne jeg taler om:
Den gamle trailer fra i vinters

Den nye trailer fra E3

Den kommer dog først i 2015, så venter med at købe PS4 til den tid. Der er den sikkert også faldet til under 3.000kr.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 21:28
Ikke for mig. The order, uncharted og bloodborne er nok det jeg er mest hyped til. Men det er da et spil som kommer i samlingen en dag, måske via PS+


Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 22:07
The Order rager mig noget så langsomt. Ligner bare en Dishornored kopi, og den var jeg heller ikke vild med. Uncharted 4 har dog også min interesse, men for mig er det bare mere af det samme, dog med flottere grafik. 
Bloodborne ser nu heller ikke ud til, at imponere i forhold til andre RPG spil. Der er jeg nok mere hyped på den kommende Dragon Age eller Witcher 3, som begge er multi platform.
Til top
Hifi_andy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 19:20
Min personlige holdning er at jeg kan vitterligt ikke talt ikke se charmen ved No Man's Sky. 
Har set det flere steder er blevet udnævnt til "winner of E3 2014" hvilket jeg ærlig talt synes er til grin i forhold til at ingen detaljer (som jeg har kunnet finde) beskriver noget gameplay (multiplayer/singleplayer) eller indhold ud over en "random generator engine" til planeter og rumpirater, samt noget med at man kan høste forskellige ressourcer. Er det MineCraft v2? Ermm 

Jeg ser TitanFall til XBONE som den første exclusive der virkeligt flyttede konsoller, selvom spillet i sig selv hurtigt blev ensformigt. 

Personligt glæder jeg mig selv til Destiny og Evolve Wink
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 20:55
Så også Titanfall som noget stort. Men jeg magter ikke FPS på konsol, så jeg tog det på PC. Hvor det i øvrigt også er bedre alligevel. Så ja, den kunne heller ikke få mig til at vælge side.

Redigeret af Nagash - 23-Juni-2014 kl. 20:57
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu