recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo - Viasat erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo - Viasat erfaringer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo - Viasat erfaringer?
    Sendt: 23-Juni-2014 kl. 18:02
Jeg har haft Waoo lille TV pakke + stor sportspakke, men ville gerne have 3+. Derfor er jeg lige skiftet fra Waoo's egne pakker. Jeg var så ikke lige opmærksom på at jeg også skulle have en Viasat HD pakke for at få 3+ i HD. Er vi ikke ved at være ovre den tid hvor HD kanaler var noget helt specielt som man tog ekstra penge for?! Skuffende!

Hvad synes folk om kvaliteten af Viasats signal i forhold til Waoo's egne? Nu har jeg først lige fået det, men mit umiddelbare indtryk er ikke til Viasats fordel.
Jramskov
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2014 kl. 10:09
Har intet at sige om kvaliteten i forhold til Yousee. Men vi har heller ikke Viasat Danmark pakken som sådan, da vi kører på forenings tilbud hvor alle Viasat kanalerne både HD og SD indgår på lige fod i Waoo pakken uden vi skal abonnere på noget ekstra.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu