recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så gjorde TV2 det igen...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så gjorde TV2 det igen...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Så gjorde TV2 det igen...
    Sendt: 18-Juli-2014 kl. 07:00
Ved et tilfælde opdagede jeg i går aftes, at TV2 *i nat* (omkr. kl. 3) viste The Following. Kigger i EPGen og der står intet udover at serien er fra 2014. Nåda, tænkte jeg, vi så da The Following sidste år, dvs. 2013. Går ind på TV2 tekst tv, hvor der selvfølgelig står endnu mindre.

På ontv.dk/timefor.tv kan jeg så læse, at det sør'me er "episode 22" af sæson 2. Da sæson 1 var på 15 afsnit må det snarere være episode 7 af 2. sæson. Det gør det jo ikke bedre. Bladrer tilbage i programoversigten og kan se, at de sidste torsdag viste "episode 18".

Hvad fanden sker der for TV2? Ikke nok med, at de UDEN NOGEN FORM FOR ADVARSEL begynder at vise en ny sæson af en serie, så viser de den OM NATTEN. Og det er jo ikke første gang de gør det. Og det er jo ikke kun hovedkanalen, der gør det! Fande'me noget svineri! Angry

Nu var første sæson af The Following måske ikke verdens bedste serie, men vi fulgte med i derhjemme og som minimum kunne det da have været rart med en heads-up. Nå, men man kan da håbe, at 2. sæson genudsendes i form af en Zulu Box på et tidspunkt.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
m_nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér m_nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 21:41
Nu kom jeg lige i tanke om denne serie og ville søge på, hvornår sæson 2 kunne ses og så opdager jeg dit opslag :((
Øv, øv. Skod at lægge den om natten. Endda uden varsel, så man ikke engang opdager det og kunne optage :((
Til top
Krydolph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Februar-2013
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krydolph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 00:49
Det er et trick de gør med mange serier. Endda serier de starter op i primetime, med masser af reklamer, men så får de måske ikke så mange seere som de havde håbet, og så ryger den på om natten, og ureglmæssigt så man nærmest skal være detektiv og yderst dedikeret for at fortsat følge med. 
Det er jo heller ikke sådan de nogensinde fortæller om noget er genudsendelse eller ej, det skal ikke være nemt.

Er det ikke underligt flere og flere griber til streaming og pirat download når de yder så god service?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu