recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Biografstole
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Biografstole

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DapperGoat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DapperGoat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 19:40
Kan det skilles ad så det er til at transportere/opbevare?

Til top
stroi08 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2013
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stroi08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 19:43
Ja, stolene kan skrues af podiet og skilles fra hinanden. Podiet kan ikke skilles ad.
Til top
DapperGoat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DapperGoat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 19:58
Har du mulighed for at tage et billede eller beskrive hvordan stol og podie sidder sammen? 
Men tror jeg er nød til at lave mit eget podie til montering af stolene. 

Så vidt jeg kan se på billederne er podierne også fødderne til stolene, er det originalt fra biograf/teater, eller noget du har lavet?
Til top
stroi08 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2013
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stroi08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 00:25
Hver stol har en fod, som er skruet fast på podiet med de originale skruer. Derefter er stolene samlet via en møtrik under armlænene. Så det er ret simpelt.
Podiet - eller noget tilsvarende - er altså et krav for at de står stabilt. Jeg har selv bygget det, og det er sådan set en ret simpel konstruktion. Vi kan sagtens skulle det ad og se på hvordan jeg har gjort, hvis du vil have stolene uden podiet.
Til top
DapperGoat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DapperGoat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 15:46
Det lyder helt fint og det var planen at lave mit eget podie. Men de fylder jo også lidt meget når de står på det der podie og er lidt uhandy at transportere.

Kunne godt være interresseret, Men skal lige have fundet ud af om jeg kan opbevare dem inden jeg skal bruge dem. Vi overtager først vores nye hus til oktober.
Til top
stroi08 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2013
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stroi08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 00:02
At transportere og opbevare dem adskilt er helt klart en god idé.
Hvor ligger huset?
Til top
DapperGoat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DapperGoat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 14:36
vi har købt hus i Hjallelse i Odense.. 

Jeg vil gerne byde 1000,- så henter jeg dem lørdag...
Til top
stroi08 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2013
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stroi08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2014 kl. 10:20
DapperGoat, jeg har sendt en personlig besked - som jeg kan se du ikke har læst.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu