recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D og Integra DHC-80.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D og Integra DHC-80.1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
qweM Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qweM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3D og Integra DHC-80.1
    Sendt: 28-Juli-2014 kl. 10:18
Jeg overvejer en Integra DHC-80.1 lige nu. Problemet er, at den kun har HDMI 1,3, og jeg afspiller en del 3D film fra min WDLiveHub. Så vidt jeg har kunne læse mig frem til, så skal 3D gå gennem HDMI 1,4. Er det ikke korrekt?
Er det muligt, at klare min 3D kombineret med lyden fra Integra DHC-80.1?
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 10:28
Ja det er korrekt at 3D normalt skal bruge HDMI 1.4 når man afspiller en Blu-ray 3D med HD lyd

Din WD LiveHub har også kun HDMI 1.3, den understøtter ikke real 3D (Bly-rau 3D) og det 3D du afspiller fre den er med garenti MKV sbs eller ou, det kan klares af nærmest alle mediaafspiller
Til top
qweM Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qweM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 11:02
Mange tak for svaret. Det var meget brugbart :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu