recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen der ved hvad min skærm fejler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen der ved hvad min skærm fejler?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen der ved hvad min skærm fejler?
    Sendt: 08-August-2014 kl. 08:14
Hej folkens. jeg har lige fået skiftet hele panelet i min Samsung PS63C7705 for 3 måneder siden (for 2 gang) og nu er der et eller andet galt igen Cry

Er der nogen af jer, der kan identificerer den her fejl? Jeg har lagt 2 billeder op på photobucket, og et lille videoklip. De 2 foregående gange var problemet lodrette streger... nu er det noget helt andet der er gået galt?

http://s1270.photobucket.com/user/martin_sjoestrand/library/

Mvh Martin

Jeg har lagt et billede op nu, hvor der er sat en film på (De lodrette streger er bare refleksioner fra vinduet)

Hvis det er en panelfejl igen, så er jeg ved at være lidt uimponeret over Samsung... i hvert fald den her model Wink


Redigeret af Martin Sjøstrand - 08-August-2014 kl. 09:55
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 08:35
Jeg synes det ligner begyndelsen til panelfejl igen!
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 09:54
Har lige redigeret oprindelige besked, og tilføjet et ekstra billede i Photobucket

Redigeret af Martin Sjøstrand - 08-August-2014 kl. 09:56
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu